Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner indenfor møbler, lamper, design mm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vil hører hvordan jeg får kontakt til en samarbejdspartner, som ville have lyst til og prøve , at få nogen spændene design  på computer, få lavet en prototype og måske derfra komme i produktion.

Jeg er selv uddannet møbelsnedker er 45 år har dog ikke værksted, men ved lidt om træ mm, og er også stærk med papir og blyant

mangler en som kan lave vores design på computer og samme prøve at få lavet en prototype mm

måske vi kunnen startet med et lille sted på et af de mange kreative startsup kontoret der er i københavn?

venlig hilsen Carsten

Tilmeldt 20. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg er nysgerrig på at høre mere.

Du kan kontakte mig på dandedenroth@hotmail.com

Ser frem til at høre fra dig.

VH

Dan

Fra Kobylnica
Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det som du sørger er måske det vi kan tilbyde dig !! 

Kort om mig / os 

Jeg er bosat i Polen for over 14 år har et stor netværk inden for industrien (Metal og træ). 

til rådighed på vores fabrik med 65 ansatte er der 15 CNC maskiner, laserskæring op til 6X2,5 meter, svejsning, alle former af overfladebehandling.

Carsten, det med "design på computer og samme prøve at få lavet en prototype" skule ikke være et problem for os, hvis du er interneset så send mig en mail.

mvh

Christian   

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, 

Jeg kan anbefale Danlaser indenfor laserskæring. De er en hastigt voksende virksomhed, og det er de fordi at de laver gode resultater til fornuftige priser. De holder godt nok til i Jylland, men hvis det ikke er et problem ville jeg tage fat i dem

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Nordjylland
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten


Søger du stadig en samarbejdspartner? :-)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)