Vil hører hvordan jeg får kontakt til en samarbejdspartner, som ville have lyst til og prøve , at få nogen spændene design på computer, få lavet en prototype og måske derfra komme i produktion.
Jeg er selv uddannet møbelsnedker er 45 år har dog ikke værksted, men ved lidt om træ mm, og er også stærk med papir og blyant
mangler en som kan lave vores design på computer og samme prøve at få lavet en prototype mm
måske vi kunnen startet med et lille sted på et af de mange kreative startsup kontoret der er i københavn?
Det som du sørger er måske det vi kan tilbyde dig !!
Kort om mig / os
Jeg er bosat i Polen for over 14 år har et stor netværk inden for industrien (Metal og træ).
til rådighed på vores fabrik med 65 ansatte er der 15 CNC maskiner, laserskæring op til 6X2,5 meter, svejsning, alle former af overfladebehandling.
Carsten, det med "design på computer og samme prøve at få lavet en prototype" skule ikke være et problem for os, hvis du er interneset så send mig en mail.
Jeg kan anbefale Danlaser indenfor laserskæring. De er en hastigt voksende virksomhed, og det er de fordi at de laver gode resultater til fornuftige priser. De holder godt nok til i Jylland, men hvis det ikke er et problem ville jeg tage fat i dem
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.