Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges til nyt vegansk kaffebar koncept

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer,

Jeg søger en partner som har lyst til at starte en kaffebar op med mig.
Jeg har ikke så meget erfaring med selve opstart og drift af en kaffebar, dog har jeg helt styr på produkt samt markedsføring af dette, så min potentielle partner må gerne enten have erfaring fra fødevarebranchen, start up af lign. eller have mod og drive på at vi sammen kaster os ud i det ukendte.
Konceptet er taget fra inspiration af mine mange rejser som vegansk madblogger, hvor jeg støder ind i den slags kaffebar og efter research af det danske marked, kan jeg konstatere at det er helt klart noget vi mangler og jeg tror også på at det kan skabe noget success i København.
Hvis du er nysgerrig efter at vide mere og er klar på at tage fat, så skriv gerne en pm!

Mvh

Katja
SUNDAY MUNDAY

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Plantebaserede produkter er fremtiden.

God vind med projektet.

VH. GrN.dk

/Plant Sugar på youtube, vi ses i Vegan Camp Thailand. ;-D

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Plantebaserede produkter er fremtiden.

interesant påstand som der vi ikke ikke er noget belæg for at påstå.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Katja,

Det lyder super spændende! Vi hepper på dig! :-D

Min samarbejdspartner, Helle og jeg er igang med opstart af en vegansk shop indenfor beklædning og accessories.

Hvem ved, måske vi kunne samarbejde i fremtiden - Hvor kan vi evt følge dig ?

Du kan følge os på instagram og facebook @pargaard og www.pargaard.com.

De bedste hilsener

Helle & Iben

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Plantebaserede produkter er fremtiden.

interesant påstand som der vi ikke ikke er noget belæg for at påstå.  

En påstand er noget jeg selv tror på, noget jeg selv har fundet på, men heldigvis er næsten alt hvad jeg skriver og siger noget som kommer fra videnskabelige tekster og frihedskæmpende organisationer.

For eksempel http://www.euro.who.int/en/health-topics/disease-prevention/nutrition/a-healthy-lifestyle blandt andre.

Se også min liste over propaganda: https://grn.dk/plant-based-resources ;-D

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 12. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Ravn:


GrN.dk - Web, Excel og Logistik:


Plantebaserede produkter er fremtiden.




interesant påstand som der vi ikke ikke er noget belæg for at påstå.  





En påstand er noget jeg selv tror på, noget jeg selv har fundet på, men heldigvis er næsten alt hvad jeg skriver og siger noget som kommer fra videnskabelige tekster og frihedskæmpende organisationer.

For eksempel http://www.euro.who.int/en/health-topics/disease-prevention/nutrition/a-healthy-lifestyle blandt andre.

Se også min liste over propaganda: https://grn.dk/plant-based-resources ;-D


VH. GrN.dk




Vel og mærke frihedskæmpende organisationer med en politisk dagsorden som selv opdigter påstande for at fremme deres politiske dagsorden.
Fakta er at vi under ingen omstændigheder kan producerer nok planter til at brødføde hele verden, og at det derfor ikke kan være fremtiden.

Det du linker til er en artikel om sund livsstil, og der er ingen forbindelse mellem sund livsstil og fremtiden. Faktisk bliver fremtiden nok mere usund end den er nu.

Man kan også undre sig over hvorfor en kaffebar skal promeres som vegansk. Der er da ikke noget fra dyr i kaffe.



art

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Skrevet til dig tidligere.

Men vil gerne høre om du har kapital til at åbne en kaffebar og til at få lavet plantegning over lokale/ inventar mm.

Jeg har nemlig tænkt på,at hvis jeg fik startet egne større design butikker op i udlandet  ..nogen i USA,1 i Dubai mm. Som har fokus på økologisk, her er også tænkt på hjørne hvor kan købes kaffe/ te kunne jo være dit koncept,hvor du selv betaler  personale.

Du kan låne hos en kontakt som jeg har i Berlin til start ,ntMen hvis man låner feks 1 million euro..betales 5000 euro i gebyr..elv ventende lån her,men mangler at finde de sidste 5000 til lån.. Og for at komme videre.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes altså lorte  kaffe og derudover tror jeg at det der menes med vegansk kaffe er at mælken som nogle af os drikker i kaffen er plante baseret. Jeg tror ydermere at alt det man kan købe til kaffen er vegansk på et sådant koncept

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en mælkebar eller kagebar eller kaffebar?

Er kaffen overhovedet det primære?

Hvis der ikke findes uvegansk kaffe, så er vegansk kaffebar vel tæt på en overtrædelse af Markedsføringsloven?

Tilmeldt 13. Jul 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja lyder interessant. Ring eller skriv på 30460075 Amar

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)