Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Størrelsesgaranti - hvor på hjemmesiden skal det vises?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

God Fredag Morgen Til ALLE på Amino Big Smile

Mon der er nogen der har lyst til at give et bud / hjælpenden hånd mht. brugervenlighed på min hjemmeside http://www.billige-hundebure.dk ?

En af de største udfordringer jeg har – det er at folk tit har svært ved at vurdere hvilke variant af vores hundebure det er der passer i deres bil.

Jeg vil derfor tilbyde en STØRRELSES-GARANTI, så jeg tilbyder GRATIS ombytning til en anden model, hvis kunden får købt et hundebur der ikke passer. Det håber jeg selvfølgelig resulterer i flere salg :)

MEN…. hvor dælen skal jeg reklamere med sådan et tiltag?

Jeg har selv overvejet:

1) Banner på forsiden. Skifte et af de nuværende bannere ud, med STØRRLSES-GARANTI – der så linker til en underside

2) Øverst på hver kategoriside

3) Under den oversigt jeg har om hvilke bure der passer til hver bilmodel

4) Pop-op når folk kommer ind på hjemmesiden?

5) Link / tekst i headeren

Hvordan ville DU gøre, så der er flest muligt der ser det?

Fortsat rigtig god fredag :o)

Hilsen Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at lave et lille skilt på hvert billede hvor det står?

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Ville det ikke være bedst at skrive det på selve produkterne hvor de trykker på KØB og som du er inde på måske øverest på kategorien

Mvh

Anders

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Hvad med at lave et lille skilt på hvert billede hvor det står?

Jo men så er der bare rigtig mange steder jeg skal lave tilrettelser... maaaange produktbilleder der skal ændres :/

Og det er kun midlertidigt for vi arbejder på en anden bil-vælger hvor folk først vælger bil-model og derefter vises alle kompatible bure... men indtil den er på plads, så håber jeg at følgende tiltag kan hjælpe på noget af usikkerheden :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej 

Ville det ikke være bedst at skrive det på selve produkterne hvor de trykker på KØB og som du er inde på måske øverest på kategorien

Mvh

Anders

Det har vi også godt snakket om internt. Jeg synes bare jeg kan huske at have læst en del om at man helst ikke skal forstyrre for meget når folk er igang med købsprocessen. Så skal der helst være så lidt "støj" der kan fjerne opmærksomheden på at gennemføre et køb - har jeg ladet mig fortælle....

Vil det fungere at smide det i headeren som her:

https://www.screencast.com/t/PmkzQpJsQtm1 

Selvfølgelig i en grafiker-værdig opsætning :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Det har vi også godt snakket om internt. Jeg synes bare jeg kan huske at have læst en del om at man helst ikke skal forstyrre for meget når folk er igang med købsprocessen. Så skal der helst være så lidt "støj" der kan fjerne opmærksomheden på at gennemføre et køb - har jeg ladet mig fortælle....

er ikke ekspert :) men personligt ville jeg nok være mere tilbøjlig til at trykk epå køb knappen hvis jeg der ser at jeg gratis kan få den byttet hvis str ikke er ok En god grafikker kan sikkert godt få det ind unden at det virker forstyrende :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)