Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ

Da jeg er nystartet med en ny ide, vil jeg meget gerne have noget feedback på min webshop: www.shopandwork.com

Ris og Ros modtages gerne.

På forhånd tak.

Allan Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Hej Allan

Som designer vil jeg da anbefale at du som udgangspunkt skal have en shop der er på linie eller er bedre en dine konkurrenter og idag kan man bare ikke lave en ala denne om så bar håbe på det bedste. Hvis du virkelig mener det seriøst så invester i e-bogen "e-pusher 2.0", så bliver du meget klogere og vil give mig ret i mine antagelser. Der så mange basale elementer som mangler at du bør få dig en minimuns viden omkring det at lave en forretning på nettet. Med det løsning får du desværre ikke noget salg overhovedet, jeg er ked af det med det er vigtig at du ikke investere en krone i dit projekt før du ved hvad du laver.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte mig og få nogle gode råd, men læs e-pusher først

Held og lykke 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:44

Hej Allan

Ja en lille facelift/redesign ville nok gøre underværker, fx. lidt friskere farver og noget lækkert design

Samt så bør du på forsiden have et par billeder og lidt mere overksueligt og kortere tekst om hvad man kan købe

Det var lige nogle stikord - håber du blev lidt klogere.

Du kan se nogle af de redesign opgaver vi har lavet på www.webcreate.dk/redesign

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:19

Ja, den trænger altså til en opdatering - forsiden er rigtig kedelig at se på (sorry),

igen et lækkert design, farver, billeder vil gøre underværker, for idéen er jo god !

Mvh Per

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:39

Jeps. Der skal lige noget mere til før man hurtigt fanger budskabet og ideen.

Håber du finder ud af det :)

Kom endelig med spørgsmål hvis der er noget. - Aminos hjælper dig hele vejen ;) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:29

Tillykke med shoppen. Det skal nok blive godt ;-)

Men jeg ville også fremhæve designet, som værende det første stop. Siden trænger til et godt løft og yderligere skulle der gerne fremhæves hvad butikken indeholder og hvorfor kunderne netop skal handle hos dig fremfor dine konkurrenter. Fremhæv dine bedste "produkter" på forsiden og giv dem en smagsprøve af, hvad de kan finde, hvis de bruger lidt tid på at kigge videre på hjemmesiden :-)

En attraktiv forside er i hvert fald en rigtig god start :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)