Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig stil....?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld, måske fatter jeg det ikke helt. Men hvorfor kan ingen skrive Profeten Muhammed....eller bare Muhammed? Er vi virkelig så "bange" at vi ikke engang kan skrive et navn?

Hvad angår ideen er det da hammer dårlig stil. Så i skuffen med den igen :) (eller endnu bedre: smid den langt væk)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:04
M kunne evt. være et synonym fra administrator - for at Amino ikke skal findes på en "M-søgning" :).. Gik jeg ud fra - så jeg brugte M istedet..... Men nu må vi se - bliver dit rettet til M, er der nok noget om snakken ;)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:56

Hvorfor er det lige at der ikke bliver skrevet MUHAMMED..... måtte et par kommentarer før jeg fandt ud af M...... var short for Muhammed.

Når det så er kommenteret - så er det en lidt tricky ting med ytringsfrihed og så det faktum at der gik noget ged i den ovenpå tegningerne sidste gang - ganske vidst noget forsinket - og ganske vidte hjulpet på vej; opildnet af herboende muslimer som et eller andet sted jo er nogle knaldperler når de på den måde bragte Danmark i uføre - ved ikke helt hvordan jeg selv ville have det hvis jeg rejste som dansker til den anden ende af verdenen og så svinede Danmark til...

Omvendt så synes jeg må samtidig at det nok var smartest ikke at bringe så meget fokus på Muhammed som der er p.t. med genoptryk af tegninger. Lad nu den være passé - gør noget andet - brug ytringsfriheden på vores sædvanlige humoristiske måde til at lave noget sjov med nogle andre...

Mvh.
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)