Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandsk bankkonto

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg boet i Portugal og Polen i længere tid derfor har jeg bankkonto disse 2 lande. Jeg synes de danske priser for en erhvervskonto er høje og vil derfor høre jer om man gerne må have en udlandsk bankkonto og dansk webshop med dansk CVR og om der ikke konmer til at ske at man betaler dobbelt skat eller moms Og om det er lovligt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

dorian1:

Nu har jeg boet i Portugal og Polen i længere tid derfor har jeg bankkonto disse 2 lande. Jeg synes de danske priser for en erhvervskonto er høje og vil derfor høre jer om man gerne må have en udlandsk bankkonto og dansk webshop med dansk CVR og om der ikke konmer til at ske at man betaler dobbelt skat eller moms Og om det er lovligt?

det må du gerne og der kommer ikke skatte- eller moms problemer ud af det så længe du laver korrekt regnskab og skat naturligvis kan få tilbage til kontoudtog mm. (fra dig) . Eneste du skal have på plads er at dit CVR skal tilknyttes til den konto du vælger som nemKonto lovpligtigt (ellers kan du f.eks. ikke få moms retur)
Endeligt i forhold til webshop - kan det vel give spørgsmål i forhold til at få tilknyttet danske betalingsløsninger til shoppen og evt valuta omkostningsproblemer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)