Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra japan... findes det her?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
sorry... men jeg er ikke uklar... jeg er faktisk meget præcis...

jeg søger en der siger det kan jeg klare eller en som har plads i nogen containere de jævnligt får fra japan... intet mere... intet mindre:)

Jo du er mere end uklar, nu er det pludselig kun containerplads der mangler, før var det noget om private ??

Det er simpelthen noget vrøvl det du skriver, nævnte speditører typisk ugentlig afgange med gods fra Japan! så hvor er det lige problemet opstår? 

Vi prøver generelt at hjælpe efter bedste evne, men at hjælpe en der ikke vil hjælpes eller lære nyt er sgu lidt svært at hjælpe. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

vildt du vil diskutere:)

men find en der kan flytte en motor fra en privat i japan der sender den derhen hvor firmaet er og de sås ender den videre med søfragt til mig i danmark..... så er alle glade:)

jeg har ledt men kan ikke finde dem...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:
vildt du vil diskutere:)

Men endnu mere vildt for nu at bruge dine egne ord, at du ikke udviser bare en smule taknemmelighed over nogen tid hjælp dig, selv om du først er nu har evnet at forklare hvad problemer er!

Altimobiler.dk:
men find en der kan flytte en motor fra en privat i japan der sender den derhen hvor firmaet er og de sås ender den videre med søfragt

Fint nok men det var bare ikke det du skrev sidst gang, der var det container transporten der var problemet.  Som sagt er jeg sikker på at de speditører der har lokale japanske kontorer vil kunne hjælpe eller henvise til nogen der kan hjælpe.  Alternativt kan du prøve handelsafdelingen på den danske ambassade i Japan, som med sikker vil være dig behjælpelig mod betaling.

Men hvis du ikke taler japansk kan det være meget vanskeligt at kommunikere, da meget få japanere taler engelsk.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)