Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kvinde betalte 8.000kr i stedet for 80kr i butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg arbejder i en butik som lavede en slåfejl da en kunde købte noget. butikken fik 8000kr og kunden skulle kun betale 80kr.
desværre opdagede kunden det ikke og vi i butikken opdagede det først da vi lukkede og gjorde regnskab.

Vi har fundet kvitteringen i skraldespanden og vi gik til banken for at høre om de ville kunne oplyse kundes kontonummer så vi kunne sende pengene tilbage. desværre er banken ikke i stand til at give oplysningerne vi havde brug for.

Hvordan får vi fat i denne kunde?

hvis nogen kan hjælpe ville det være super fedt, tak!
Tilmeldt 27. Jun 18
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

I bør kan få jeres bank til at fortælle hvilken bank kunden har. Ellers ved jeg Nets kan fortælle det.

Har for mange år siden hævet 17500 i stedet 175,00 ;-)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt Nets, ellers kunden skal nok henvende sig...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

tobiasgs:
Hej,
Jeg arbejder i en butik som lavede en slåfejl da en kunde købte noget. butikken fik 8000kr og kunden skulle kun betale 80kr.
desværre opdagede kunden det ikke og vi i butikken opdagede det først da vi lukkede og gjorde regnskab.

Vi har fundet kvitteringen i skraldespanden og vi gik til banken for at høre om de ville kunne oplyse kundes kontonummer så vi kunne sende pengene tilbage. desværre er banken ikke i stand til at give oplysningerne vi havde brug for.

Hvordan får vi fat i denne kunde?

hvis nogen kan hjælpe ville det være super fedt, tak!

Jeg ville smide det på Facebook og gøre som Bistotektet i Randers - tjek lige denne mediedækning de har fået i uges løb pga. samme fejl. Utrolig meget markedsføring og har i webshop/site til, så kan i måske få lidt links ud af det. Ellers er omtalen i sig selv det hele værd.
Tilmeldt 29. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for rådet!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har kontonummer/kortnummer til kunden så kan jeg aldrig tro en bank ikke med glæde giver deres kunde besked om fejlen (de giver ikke dig kundens navn men gerne kunden besked) men har I det, fra kvitteringen, kan I så ikke også bare føre beløbet tilbage - jeres system må da have kundens kortdetaljer??

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)