Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør den bedste webshop indeholde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ulfborg
Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Luxbolig Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Til dagligt kører jeg webshoppen Luxbolig, som sælger alt inden for møbler og tilbehør samt Vertiplants med fokus på design. Jeg har derfor siddet og tænkt, hvad som skal til, for at ens webshop bliver så stærk og effektiv som mulig. Hvad mener I selv er det vigtigste, for at jeres webshops præsterer? Tænker vi kan hjælpe hinanden med lidt gode råd - jeg ved at hastigheden og hjemmesidens design er meget vigtige :)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronni.

For at komplimentere din linkbuildingstrategi [;-)] mener jeg helt sikkert, at din hastighed kan trænge til en kærlig hånd. Trods Jesper fra Dandodesign har været dygtig, er der stadig noget at hente i komprimering af billeder, ser det ud til. Jeg finder flere billeder, der fylder over 500 kb: Med en kærlig behandling af TinyPNG.com kan du komme langt. 

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastighed og design er som du nævner super vigtigt, men at arbejde datadrevet med sit site er nok det vigtigste. Splittest hvad der virker og ikke virker, fokuser på CRO og hav en god SEO-strategi samt andre online kanaler, der understøtter denne. Så er du godt på vej.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni


Udvikling af et gennemtænkt webshop konceptet er en mangelvare. 

I spørgeskema undersøgelse. spurgte jeg webshop ejere hvad de, brugte mest tid på da de startede deres webshop. 8/10 brugte ikke "særligt meget" tid på research, koncept udvikling, markedsanalyser og konkurrent-analyser. 

Domæne, navn, koncept og målgrupper er oftest ikke gennemtænkt og deraf ligner webshoppen, alle de andre shops med de samme varer. 

Mange fokuserer på Template, webshopløsning, fragt og andre ikke  særligt unikke ting.(template kan være unik) Fx vælger man at lave ALT selv. Det er kan nogle men de fleste ville nok have bedst af hyre en professionel til, at lave deres webshop.

Mange glemmer bruge deres tid på det de er gode til og forsøger at lave det hele selv. De glemmer at tid er også penge. For de samme penge kunne de tage et ekstra arbejde og hyre en Professionel til at lave en super fed webshop. 

Det er købmanden der sælger produkterne og ikke om der er den ene eller den anden funktion. Har webshop de ting en webshop bør have for at sælge produkter igennem flere kanaler, Kan den også blive en succes. 

Har man styr på de ting, tror jeg at man kan være heldig...


Vh. René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni:
Hej alle,

Til dagligt kører jeg webshoppen Luxbolig, som sælger alt inden for møbler og tilbehør samt Vertiplants med fokus på design. Jeg har derfor siddet og tænkt, hvad som skal til, for at ens webshop bliver så stærk og effektiv som mulig. Hvad mener I selv er det vigtigste, for at jeres webshops præsterer? Tænker vi kan hjælpe hinanden med lidt gode råd - jeg ved at hastigheden og hjemmesidens design er meget vigtige :)

Hej Ronni

Hvordan er det gået med at optimere din webshop?

vh. René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)