Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmesider giver ingen salg, hvorfor??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er flere som har været inde på det som jeg synes er det mest åbentlyse problem i forhold til din webshop.

Hvorfor skal en kunde vælge at købe noget i din webshop?

Hvordan adskiller du din webshop fra, som tidligere nævnt Zalando, Boozt.com osv og alle de andre mindre webshops med modetøj?

Hvad gør din webshop anderledes, hvad har du at tilbyde i forhold til alle de andre webshop´s, som arbejder med det samme koncept/målgruppe...Sad

Gennemtænkt dit koncept bedre, find ud hva du vil med din webshop, få arbejdet på det visuelle i din webshop. Find ud hvem din målgruppe er og find ud af mere Brug en tone of Voice som tiltaler dem...

Det en god ide undgå at fokuserer på de forkerte ting

Her er 5 ting, jeg ofte ser folk gør forkert

 

- Vil lave det hele selv Stick out tongue

- Bruger for mange ressourcer ( Tid og Penge )

- Har ikke styr på det grundlæggende koncept og ide

- Har ikke nogen plan for salg af produkter/ salgskanaler

- Har ikke realistiske forventninger og giver for hurtigt op

 

Det er fint med SEO. Men SEO adskiller ikke din foretning fra alle andre webshops der ude. 

SEO er ikke svaret på alle spørgsmål.

vh. René

Fra Herning
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at der er 3 områder, du bør tænke igennem. Dog er det ikke en endelig løsning, da det ER svært at komme i gang med online salg.

- Den nemme: Få mest mulig troværdighed ind på hjemmesiden, der viser at andre har handlet der før. Fx gennem anmeldelser, synlige kontaktoplysninger, mærkningsordninger mv,

- Den svære: Tænk over om dit produkt løser det rette behov/problem hos dine kunder. Og hvis det gør, den værdi de skaber så udpenslet på en måde der er let at forstå? Fx gennem illustrationer, billeder og video.

- Arbejde med Google Adwords og SEO, er noget rigtig mange har gode erfaringer med. Det samme har jeg med https://clann.dk/ hvor jeg tilbyder opbevaring og opmagasinering af indhold i Midtjylland - lokalområdet omkring Herning. Det er selvfølgelig ikke alle nicher, branchen eller for alle produkter det fungerer lige godt. Nogen gange pga. mangel på søgninger og andre gange pga. enorm konkurrence. Fordelen ved disse kanaler, er at dem der søger har allerede et direkte behov for dit produkt, så derfor vil de være mere tilbøjelige til at konvertere og købe hos dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kla

Hvordan er det gået med at  forbedre siden?

Vh. René

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)