Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmesider giver ingen salg, hvorfor??

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kia,

Vil lige starte ud med at skrive, at jeg ikke rigtig har læst alt det andet input/de andre råd, som du allerede har fået (med dyb grundighed) så får du noget én gang til herfra beklager jeg.

Umiddelbart (har prøvet med tre forskellige Android enheder af nyere dato, 2 af dem modded rom) har jeg af og til lidt problemer med nav-menuen som set her: https://imgur.com/a/IlhdQKI - om jeg så bare er uheldig som den eneste på mine enheder, at det er valgte tema eller squarespace har en problematik her, så virker det lidt la´la og så halter ens tillid nok allerede lidt på et par punkter.

Nu kan jeg se du skriver 55 besøgende om dagen og ret mig hvis jeg er forkert på den men lader til, at du kun bruger det der er indbygget i dit squarespace-dashboard hvilket vil sige at vi nok allerede her bedre kan satse på det halve, max. - Fandt ikke noget Google Analytics eller alternativ fra min foretrukne mobilenhed men selv hvis denne, så matcher de 55 hverken med data fra semrush og andre pro-tools ved hurtigt tjek (de er ikke 100% nøjagtige men alligevel). I det tilfælde, at du alligevel har UA-X i kildekoden, så må du gerne bekræfte om der er tale om brugere, nye brugere eller blot sessions samt at egne IP-adresser mv. ikke er talt med.

Nå til selve opblevelsen.

Forsiden: (Hvis nogen lander her frem for produkterne, ellers lidt lige meget)

  • PLUS: Nem at overskue.
  • MINUS: Mangler lidt noget alá et banner så siden ikke virker statisk/død.
  • MINUS: Ind med nye varer oversigt (hvor jeg ved det er nye varer) - giver folk der besøger mere end 1x gang tegn på liv og bevis for at shoppen ikke er død.
  • MINUS: Som minimum noget tekst på de billeder der er der, så det giver mening hvorfor jeg skal klikke herpå, eller tekst under disse andet end wo´la jeg er på varen. - Måske de evt. skal linke til kategorierne.

Produktsiderne:

  • MINUS: Når jeg lander f.eks. på ERYNN - LOW BOOTS så er teksten kort, fint nok, men det vil måske være brugbart med materialet her. For mig ligner det noget ruskind men køber her lidt i blinde hvis der ses bort fra designet. Så vil mindre nok også komme retur.
  • MINUS: Altid ift. konvertering hav både betalingsmetoder og fragtmuligheder i nærheden af køb-knappen. - Så undgår du også de fleste efterladte kurve.
  • MINUS: Når varen tilføjes til kurven sker der nul-og-niks her. Altså lige bortset fra et 1-tal i kurven hvis man er vaks. - Overvej en onpage besked om, at jeg har foretaget en handling hvor noget faktisk er sket.
  • MINUS: Nu hvor jeg får fejlbesked hvis jeg ikke vælger størrelse så gør denne dropdown/mulighed MEGET større.
  • MINUS: Hvis købknappen absolut skal matche det hvide/sorte layout og være sort så giv hover effekten lidt mere ka´pow synlig farve.
  • MINUS: Relaterede varer kommer for meget til at ligne selve produktbilledet og dominerer for meget i forhold til hvad der skal købes, overvej mindre billeder her.
  • MINUS: Skab tillid evt. med reviews. Ærlig snak, om de så er "selvopfundne" så hjælper det hvis det forekommer naturligt.

Checkout:

  • Medmindre du har mange rabatkoder hist og pist der er lette at google sig til, skjul dette felt. Folk hader at føle de kunne spare bare lidt så gavner sjældet med dette felt. Ellers oversæt den til f.eks. mængerabat så undgår du de der vil tænke, måske jeg skal vente.

Footer/Bund:

  • PLUS: Let at overskue.
  • MINUS: Mangel på åbningstider eller kontakttider. Tlf nummer osv.

... Og en del mere men tror du har har fanget basic-behovet nu.

Nå, og har jeg skrevet nå flere gange, så her et nå mere. Beklager hvis jeg virker negativ men det er sjældent jeg ser noget skidegodt med eller uden bureauer, ærlig snak herfra. Alle kan sælge sig selv så min pakke til dig er nul-og-niks, kvit-og-frit. Det gode allerede nu er at det lader til du gør tingene selv og ingen kan faktisk gøre det bedre. Du vil altid gå mere op i dine produkter end enhver anden.

Nu nævner du selv bloggeren (http://cecilieslemming.dk/) dette giver dig et backlink der er således: https://imgur.com/a/YJFNFv2 (Der er flere herfra men kun 1x link pr. TLD giver mest mening.)

Kan du ikke se billedet så skal du blot forholde dig til: CF: 31, TF 14, EL 56, FB 41, LS 25. OBL burde jeg kigge på men er sikkert ok. At du så har mange links herfra med diverse anchors betyder ikke alverden så hvis en pris på 100-200,- eller der omkring fin / tøj for link men på denne måde er der lang vej ift. link building. Du kan se her for mere "proof": https://imgur.com/a/othGJ3p .. ps. in7.dk ville jeg personligt mene, at du skulle få dig fjernet fra hurtigst muligt. Når du skriver blogger så kobler jeg det sammen med outreach, altså ægte blogs med ægte trafik og det er også den bedste vej at gå men der skal en god bunke til og over en lang periode. Du behøver ikke mere end 1x link fra hver, andet vil i hvert fald ikke give mening at betale lige så meget for, som det første link. Brug diverse anchors herpå, på diverse landingssider, både korte og de lange og mix lidt i mellem lav og høj konkurrence/sværhed. Så kommer du den rigtige vej og får en bred linkprofil. i øvrigt så er brandnavn, i dit tilfælde "katharinas" fin til en del links og kan udbygges såsom "besøg katharinas", "katharinas.dk" osv-osv-osv.

Ift. sociale medier så er Facebook og Instagram altid godt. Der er mange andre sociale medie platforme men bruger dem ikke for kunder mv., så vil jeg ikke udtale mig om. Nå (igen), FB vs. IG så får man normalt flere kunder i hus ved tid brugt på IG frem for FB. Særligt når man har fundet ud af, hvilke hashtags man skal benytte sig af, hvor ens målgruppe også er. Eller sagt på en anden måde Facebook er super god til at fastholde og IG er lidt bedre til at få nye ind. Så evt. leg rundt og fin de hashtags der virker. Her kan du roligt bruge en god bunke for hvert opslag/hver publicering.

Jeg aner ikke om squarespace (ikke en platform jeg beskæftiger mig med) har mulighed for retargeting på FB eller i Googles "hule" men det er her du får bedst ROAS lige meget hvor klog folk tror de er. Forsøg dig med f.eks. 3x sidebesøg = x antal kroner du vil give i klik, har de været i kurv kan du nok godt forfølge dem med varen/varer endnu mere osv. Google du bl.a. adwords nok osv. får du på et tidspunkt smidt 600 i hovedet når du bruger 200,- så er du godt i gang, du kan i hvert fald teste hvad der virker for dig. Så kan du også forsøge dig med lidt adwords og evt. google shopping ok billigt. Bemærk at du muligvis skal bruge moduler/add-ons hos squarespace men langt bedre end at kaste penge på link building for dig pt. Særligt nu hvor on-page halter mange steder, så vil du på disse måneder nemmest og hurtigst skabe indtægt. ROAS her vil så kun blive bedre af at du fikser de førstnævnte punkter.

Alternativ overvej et bureau hvis alt skrevet er helt sort. Den timepris jeg har på de knap 70 bureauer jeg jævnligt har kontakt med befinder sig mellem 250-1.795 i timen. Lige meget om man vælger et billigt eller dyrt kommer man selv hos de helt store, (som nystartet) langt med 3 timer pr. måned til adwords styring/håndtering. Det er lidt at stramme den men hos mange er der nok til lidt justering af bud, tekstskrivning osv for nævnte. Nu springer jeg lidt igen, men pga. nævnte problematikker on-page så er link building slet ikke et sted at bruge penge pt. Eller organisk er altid godt men hvis omsætning "savnes" her og nu så er betalte veje så meget bedre. Når der så er kommet lidt i kassen så lav alle de links du finder nødvendigt eller økonomien tillader. 

Og er du smart, start en blog op på domænet. - Medmindre jeg kender blusen "supermærket viskosedræber 2000" så er det aldrig noget jeg vil søge efter eller lande på. Men "Det bedste sommeroutfit 2018" vil give mere mening. Så tager du jo bare nogle af de produkter du har på lager, og så linker fra blogområdet til produktsiden hvis det giver mening. Her er MEGET MERE trafik at hente med langt mindre arbejde. 

Nu gik det lidt hurtigt men fandt en side som bybaunbaek.dk hvor produkterne er i samme niche som du er hoppet på. Her går det godt så ellers bare gør hvad denne person gør så er målet måske lettere at se, eller vejen at gå. Her går det utrolig godt hvis du tjekker med f.eks. semrush, ahrefs, moz osv. Kan læse mig frem til at ejeren også selv er model på mange fotos og disse knipses med remote. Ikke at dette er perfekt men nok en billig måde at få lidt unikhed på.

Håber du kan bruge bare lidt og hvis ikke, så kommer der nok en del andet godt, og sikkert noget brok til nogle af mine punkter du ellers kan bruge.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt klassiske ecommerceproblemer:

1. der er stavefejl og engelske ord på siden, f.eks. "accessories"  ikke "ACCESSERIOS"., "Add to Cart", skal være "Tilføj til kurv" osv. Quantity -> antal, Select Size -> vælg størrelse.

2. Fragt og retur og ugennemsigtigt, man skal med det samme se hvad det koster i fragt. Helst på forsiden.

3. Shoppens ejere er ugennemsigtige. Intet telefonnummer eller kontakt i bunden


4. Skriften er ulæselig generelt, alt for tynd skrift, fuldstændig ulæselig skrift på min computer.

5. Når man trykker "Add to Cart" står siden helt stille, her skal du f.eks. sende folk direkte i kurven.

6. Når man skriver sin adresse finder systemet ganske rigtigt ens vej og nummer, men vender det lige rundt, så min adresse hedder "2 Lysgårdvej". Det er en fejl i købsprocessen.

Fra Ulfborg
Tilmeldt 28. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Luxbolig Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Du skal have lagt en klar SEO strategi, som skaber de rigtige behov og imødekommer. At få organisk trafik på sin side tager dog tid, så du skal være lidt tålmodig med salget, da det ikke sker fra den ene til den anden dag - men når de kommer, så kan du mærke det på den gode måde. Jeg bruger selv Bonzer til min shop :)
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig. Du skal igang med SEO og CRO. 

Her bør du især kigge på linkbuilding og brugeradfærden på dit site.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

liunaud:
Du skal igang med SEO og CRO.

Først skal fejl og tekster rettes i shoppen. Det hjælper ikke at sætte reklameskilte ud ved motorvejen hvis bygningen er ved at falde fra hinanden.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig. Det er jo en del af at kigge på brugeradfærden og konverteringsoptimering. Man klikker jo ikke på noget, der virker utroværdigt :)

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Katharinas Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg har nu lavet en ‘om os’ side. Og vil lige på SEO. 😊

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

God fornøjelse. Kig i den forbindelse på rankbrain :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiajensen1:
Den seneste måned har jeg haft mellem 3-55 besøgende om dagen.

HVor ser du hvor mange besøgende du har ? Har du husket at blokere din egen IP adresse og dem som du arbejder sammen med så at jeres besøg til siden ikke tæller med ?

Jeg ville sætte et foto op på OM OS af dig/jer

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

din om os er ikke noget værd hvis du spørger mig.... der står jo bare det som alle kan sige hvis de vil lave en netbutik...

sådan ser min ud : https://www.altimobiler.dk/content/4-altimobiler-dk uden at være perfekt osv. men den har givet salg og feedback gennem tiden....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)