Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af kameraudstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er blevet hyret til at lave et video projekt for en kommune.

Dog er jeg blevet ansat på lidt andre vilkår end jeg tidligere har prøvet. Lønnen er markant lavere da jeg ikke er ansat til at bruge mit eget kameraudstyr. Det var tiltænkt at det skulle købes i forbindelse med projektet og der er afsat midler til det i budgettet. Vi har dog aftalt at jeg bruger mit eget, da det afsatte beløb til indkøb af udstyr ikke rækker til at købe det der er nødvendigt. De "lejer" derfor mit udstyr og nu er spørgsmålet så hvad det skal koste? Jeg er nemlig i tvivl om hvad der vil være en fair pris både for dem og mig.

Hvis tilsvarende udstyr skulle lejes ved en udlejer vil prisen være 975 kr. pr. dag. Dette er kun for kamera udstyr, udover kommer computer og redigeringsprogram.

Håber nogen har erfaringer med en ligende problemstilling og kan komme med et bud på hvordan et sådan regnestykke skal se ud.

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:21

så ville jeg da bare bruge den konkrete lejeudgift - finde den bedst mulige som altid og så leje udstyret og sende regningen til dem - eller købe og inden have godkendt, at de betaler en leje der svarer til det du kan vise dem fra neutral udlejer

vh John Hannover

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:17
Så længe du lejer ud til en total pris der er lavere end hvad de har sat af til indkøb. Så kan du jo tage så meget du har lyst til. Og ville da bestemt gøre det.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)