Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på nyt program til udlejning og ejendomsadministration

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ej alle på Amino!

Vi er tre iværksættere som netop har lanceret en side til udlejning og ejendomsadministration.

Vi vil sætte stor pris på feedback på vores website: www.eindom.dk

Skulle nogen have lyst til at se nærmere, uden at oprette en profil, kan i logge ind med vores demobruger:

user: eindom@eindom.dk

pw: eindom

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud Niels!

Knæk og bræk med siden :)

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Du spurgte efter feedback ?

1: med sådan et projekt ville jeg vælge et .com domæne hvis I skulle søg internationale kunder på et senere tidspunkt. I kunne lige så godt tag det med fra starten.

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kristian!

Håber alt vel ;-)

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback..

I mine internationale projekter, har det efter min erfaring ikke haft den store effekt.

Derudover er det rent seo-mæssigt ikke en fordel at lancere på et .com domæne i DK, som trods alt er vores primære marked til at begynde med.

Derfor har du alligevel en pointe, da vi har et internationalt udsyn, hvor .com eller andre kan komme i spil.


Dbh Niels Bidstrup

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kiggede på det den anden dag. Overordnet synes jeg det ser fint ud, men umiddelbart løser det ikke noget behov for mit vedkommende, og jeg er ikke 100% overbevist om, at jeg kan spare væsentligt tid på det. Omvendt er det en bedre løsning end det jeg har i dag, men min største barriere for at benytte det er, at jeg er nervøs for, at den gratis løsning i har nu ender med at blive en betalt løsning. 

Tilmeldt 26. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit første indtryg når jeg ser på siden er at den er meget "tom" og amatør agtig. Personligt ville jeg ikke stole på den, og jeg syntes heller ikke den giver et godt billed af hvad i tilbyder og hvilken gavn jeg kan have af det.

Domænet er smart, men nok ikke praktisk i længden.

På lang sigt tror jeg dog nok i skal komme over alle de ting jeg nævner. De fleste større danske sider og services startede alle sammen som skrammel inkl amino. Så bare kør på, men gør jer selv bedre hver dag.
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette,

Tak for din feedback.

Direkte og ærlig, det kan jeg godt lide!

Du er rimelig spot on ift. dine betragtninger, og vi arbejder i øjeblikket i døgndrift på at tilføre tekst, indhold og værdi til siden.
Dog håber jeg du har haft tid til også at kigge ind bag siden på app.eindom.dk, (demo login: eindom@eindom.dk // eindom ) 

Som alle iværksættere siger, men ofte glemmer, handler det om at komme ud til brugerne.


Dem er vi i rigtig god dialog med, så jeg er fortrøstningsfuld og optimist.


God sommer

Niels 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)