Jeg leder efter ny hosting til vores hjemmeside. Vi er på udkig efter et super produkt med lynhurtig support, fokus og styr på sikkerhed, og højeste oppetid. Altså best in class. Prisen for produktet kommer i anden række.
Hvad er det helt præcis du forventer af din udbyder, hvad skal du have hosted? Og hvad forventninger stiller du generelt når du mener "best in class" også hvad angår support.
Grunden til jeg spørger på den måde, er fordi du nævner "sikkerhed", som om at en udbyder skal sikre sin side.
99.9% af alle sikkerhedshuller ligger i kunders (oftest) uopdateret systemer eller ting der er fyldt med en million plugins (aktive som inaktive), dårlige adgangskoder og lign - det er meget sjældent du vil opleve at det faktisk er udbyderen der har et sikkerhedsproblem
Hvad udbydere har du haft før? Hvis disse ikke har været gode nok - hvad har der manglet? Så er det nemmere, både for udbydere men også andre at anbefale en udbyder som måske passer bedre.
"Best in class" kan defineres på mange måder, og folk har mange forskellige forventninger til hvad der er "best in class".
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Du skal være velkommen til, at tage et kig på cHosting.dk
Vi tilbyder både webhoteller til små og større hjemmesider. Vi gør meget ud af, at vores kunder får den bedst mulige support. Du kan blandt andet se vores Trustpilot
Hvis dit behov for ressourcer er stort, kan vi evt. tilbyde en VPS.
Tag endelig kontakt til os, hvis du skulle have nogle spørgsmål.
God dag til dig
Mvh. Morten Zimmer
Webkoderiet - Moderne og professionelt webbureau i Odense.
Det drejer sig om en forholdsvis lille hjemmeside indholdsmæssigt, men med stor betydning for en større virksomhed med plus 500 millioner i omsætning.
"99.9% af alle sikkerhedshuller ligger i kunders (oftest) uopdateret systemer eller ting der er fyldt med en million plugins (aktive som inaktive), dårlige adgangskoder og lign - det er meget sjældent du vil opleve at det faktisk er udbyderen der har et sikkerhedsproblem"
Super relevant betragtning, så hvilken udbyder kan hjælpe os med de huller? Skal vi have en dedikeret server?
vi vægter service meget højt. Det går ikke at der er problemer fredag aften hvorefter vi først kan få hjælp mandag morgen.
Hvem kan I anbefale når vi stiller store krav til:
Skal det være et dansk hosting firma? :) Ellers har jeg et par bekendte som er ret glade for www.onlinebilisim.net Jeg har ikke selv prøvet dem... Men de skulle vidst være ret seje? :)
Jeg ville gå efter telefonsupport, hvis I har behov for øjeblikkeligt at kunne komme i kontakt med en hosting-udbyder.
Derudover lyder det også til, at I bør få en tekniker/webbureau tilknyttet. Det bør ikke være hosting-udbyderen, der skal hjælpe med at finde og lappe sikkerheder i din hjemmeside. Hver mand bør gøre, hvad de er bedst til, og en seriøs hosting-udbyder bør stå for hosting - ikke patch af dine websites.
Derudover ville jeg undgå følgende udbydere, da der kan være lange svartider, og seriøsiteten ved specielt de første to, er tvilsom: Unoeuro, One og Gigahost. Generelt så får du hvad du betaler for.
Jeg ville i dit tilfælde vælge, at få et bureau til, at overtage driften af jeres side. Styrken ved det er, at ansvar og know-how ligger samme sted.
Altså, find nogen, som kan garantere, at de har folk til at tage sig af siden, hvis den fredag aften brager i gulvet - uanset hvad årsagen måtte være. Det tror jeg ikke, du finder et rent hostingselskab som vil/kan gøre. Jeg ved, at der ligger enkelte aftaler ved store hostere som f.eks. zitcom... prisen kan jeg ikke huske.
Min endelige anbefaling er, at ændre din forespørgsel lidt, så du i stedet leder efter nogen, som kan varetage alle aspekter af driften af jeres side. :)