Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til dig der vil starte tøjproduktion!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har efterhånden læst en del indlæg, hvori folk spørger efter udenlandske tøjproducenter med konkurrencedygtige priser, og jeg skriver her, da jeg kan hjælpe med formidling af kontakt til en dygtig tøjfabrik i Saigon.

I december fik jeg kontakt til en amerikaner, der lever af at formidle kontakter i tekstilbranchen. Han tog mig med rundt på en række fabriksbesøg i Saigon, og jeg fandt hurtigt ud af, hvilken fabrik der skulle hjælpe mig med mine t-shirts (fabrikken kan også producere poloer, skjorter, boxershorts, bukser etc.).

Jeg fik bestilt omk. 400 t-shirts, der var klar efter 10 dage. De 400 t-shirts er fordelt på 6 modeller i str. M, L og XL. Alle prints står jeg selv bag, og der er egne necklabels m/logo, pricelabels m/logo, vaskeanvisning m/logo pg emballage på dem alle. Som sagt er hele projektet meget nyt, men tjek evt. lidt midlertidige billeder ud på www.dasilvadk.dk. Det skal også siges, at der ingen restriktioner findes mht. import til DK fra Vietnam, og at tolden er meget lav.

Kontakt mig hvis du står og har planer om at starte egen tøjproduktion men ingen tøjproducent kender.

// Mvh. Christian da Silva Wendelbo

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:51

Du må gerne sende mig et link til dem. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Send mig en mail og så skal jeg gerne fortælle mere om priser, leveringstider etc.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:15

Det er da fair du vil have penge for det. Men hvis man skulle tage det seriøst skulle du måske have startede med at sige dette.

Jeg vil aldrig tage penge for sådan noget. Jeg vil dog heller aldrig forlange noget for denne information.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

Fair nok. Skulle jeg måske have gjort, men troede det gav sig selv.

Hvorfor skulle jeg forære en sådan kontakt væk til konkurrerende, som jeg har brugt hundredvis af timer på at finde? Som sagt har jeg fundet en meget dygtig fabrik, der både tager imod små og store ordrer til yderst konkurrencedygtige priser og med korte leveringstider.

Og som fortalt vil jeg meget gerne hjælpe med formidlingen af denne kontakt for et lille "symbolsk" beløb (snakker hverken om 2000, 5000 el. 10.000 kr). Så slipper du for a bruge 10-15.000 kr. for at tage til Østen, som jeg har gjort og også for at bruge rigtig mange timer på at finde dig en konkurrencedygtig producent.

Alternativt skulle jeg gå ind og blive mellemled mellem fabrikken og dig, som mange firmaer lever af, men da jeg er meget ophængt (job, deltidsuddannelse, egen virksomhed etc.) vil jeg helst slippe. På samme måde slipper du for udgifterne til mig som mellemled. Dette kan langt bedre betale sig end at få et mellemled ind, der f.eks. skal tjene 5-10 kr. pr. t-shirt.

Og da jeg netop selv har været hele forløbet igennem er jeg også villig til at rådgive og hjælpe - gratis ;)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:46

Nu er det jo ikke rocket science. Men som du selv skrive er der en der har betalt. Så det kunne være man skulle udbyde ligende tjenster. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Remydk:
Men som du selv skrive er der en der har betalt. Så det kunne være man skulle udbyde ligende tjenster. Smile

Præcis og flere er interesserede. Ham der er tale om havde seriøse planer, og mente derfor at 1000 kr. var godt givet ud fremfor at skulle rejse helt til Asien. Hvis jeg var gået ind som mellemled ville det have kostet langt mere. 

Endvidere ved mange ikke, hvor de skal lede udover på www.alibaba.com. Ser derfor ikke det forkerte i mit tilbud!

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:30

Hej Christian

Jeg læste lige dit indlæg og jeg blev meget nysgerig

En veninde og jeg skal selv til at lave vores eget tøj design, og starte en hjemmeside op med, vi er så småt gået igang med forretning plan, og vi har mulige invistore. Men det store spørgsmål er stadig, hvem skal vi få til at produsere vores tøj? hvem gør det billigt? og er det nødvendigt at rejse til østen for at få ''indblik'' i hvordan det foregår, eller kan det betale sig at ordne det hele over mail, post osv?

Vi håber du vil svare.

MVH.

Julie Thyssen & Paula Gebala

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:48

Da Silva:
Det skal også siges, at der ingen restriktioner findes mht. import til DK fra Vietnam, og at tolden er meget lav.

Der tror jeg nu stadig toldsatsen på 12% for tekstil varer gælder,   om så det er fra Saigon eller Cambodia!

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)