Har efterhånden læst en del indlæg, hvori folk spørger efter udenlandske tøjproducenter med konkurrencedygtige priser, og jeg skriver her, da jeg kan hjælpe med formidling af kontakt til en dygtig tøjfabrik i Saigon. I december fik jeg kontakt til en amerikaner, der lever af at formidle kontakter i tekstilbranchen. Han tog mig med rundt på en række fabriksbesøg i Saigon, og jeg fandt hurtigt ud af, hvilken fabrik der skulle hjælpe mig med mine t-shirts (fabrikken kan også producere poloer, skjorter, boxershorts, bukser etc.). Jeg fik bestilt omk. 400 t-shirts, der var klar efter 10 dage. De 400 t-shirts er fordelt på 6 modeller i str. M, L og XL. Alle prints står jeg selv bag, og der er egne necklabels m/logo, pricelabels m/logo, vaskeanvisning m/logo pg emballage på dem alle. Som sagt er hele projektet meget nyt, men tjek evt. lidt midlertidige billeder ud på www.dasilvadk.dk. Det skal også siges, at der ingen restriktioner findes mht. import til DK fra Vietnam, og at tolden er meget lav. Kontakt mig hvis du står og har planer om at starte egen tøjproduktion men ingen tøjproducent kender.
// Mvh. Christian da Silva Wendelbo |
Du må gerne sende mig et link til dem.