Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på sociale medier!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For at spare på udgifter, (ihvertfald her til at starte med) på websites osv. Har jeg valgt at jeg vil sælge mine vare på gennem facebook og Instagram.

Ser flere og flere gør sig brug af denne form for salg eller ihvertfald gøre sig bemærket her.

Betalingsmetode vil være på mobilpay.
Da jeg satser på at mine kunder vil være unge ser jeg ikke at der skulle være behov for kortbetaling heller, da mobilpay er klart lettere at skulle betale igennem og noget størstedelen bruger til dagligt.

Mit spørgsmål er om der er nogen regler for hvordan betalingsprocessen skal foregå? Skal de bare sende til nummeret eller skal de få tilsendt en anmodning om opkrævning på beløb som de skal besvare indenfor x antal tid.

Det skal siges at dette ikke er nogen stor forretning men et bi job til mit normale arbejde.

Jeg vil købe tøj fra udlandet og sælge videre her. Alt er på plads så jeg skal bare igang.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have en erhvervskonto hos MobilePay. Det er ikke lovligt, at bruge din private MobilePay i firmaregi.

Dertil skal du have et CVR nummer, og eventuel momsregistreres. Momsregistreringen afhænger af om du omsætter for mere end 50.000 over en 12 måneders periode.

Sidst men ikke mindst, så skal du kunne sende en faktura til dine kunder :-).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)