Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! min webshop sælger ikke

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise. 

Må jeg give dig et kald? Så kan jeg lige rive en halv time ud af kalenderen for at hjælpe en Amino-bruger med at øge salget. Smile1

Sig endelig til, hvis det har interesse. Ellers må du give et kald på 81 40 59 48 - er på telefonen resten af aftenen. 

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det er meget pænt af dig:-) Må det blive i morgen formiddag. Jeg har netop hentet børn og der er ikke rigtig ro her?

Mvh

Louise

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Danaware:

Hej Kasper

Det er meget pænt af dig:-) Må det blive i morgen formiddag. Jeg har netop hentet børn og der er ikke rigtig ro her?

Mvh

Louise

Fint. Du hører fra mig. Nyd roen. Smile1

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Der kan være mange årsager til manglende salg. Med 0-10 besøgende per dag så kan den manglende trafik være en del af forklaringen.

Hvis man regner med en konverteringsrate på 2% så burde du have et salg hver 7-8 dag i snit.

Jeg har netop været involveret i et set up hvor der var nogle helt klare konklusioner. En af den var at det er meget sværere at sælge ukendte brands online ift i butikkerne. Det skyldtes at kunderne oplever en risiko når de ikke kender brandet og denne risiko er svær at reducere ved onlinehandel. Det er straks nemmere i butikkerne da man jo kan mærke kvaliteten og få hjælp fra personalet.

Jeg ville gøre 2 ting hvis det var mig.

1. Køb noget trafik så du ved hvor du ligger henne på konverteringsraten. Der er 100-vis af ting du kan gøre og en af dem er at brænde buler af penge af til bureauer og der er ingen garanti for effekt.

Generelt er den billigste trafik google shopping og det kan sættes relativt hurtigt og billigt op. Kan det passe at shoppen er en magento 2? - jeg har en kontakt til en freelancer der har hjulpet mig med magento gennem flere år - Det er billigt og godt. Formidler gerne kontakt.

Kan være at det forholder sig anderledes i dit segment, men google shopping er et bud.

Er konverteringsraten fin så fokuser på trafik og start SEO delen langsomt op - det er min klare overbevisning at du bør investere noget tid i at tilegne dig noget SEO viden selv. 

2. Der kan være en reel risiko for at konceptet simpelthen ikke er skarpt ift online handel - altså problematikken om ukendte brands. Her ville jeg få fat i så mange potentielle kunder som muligt at simpelthen spørge dem hvad de synes (Venner, familie, tag fat i de likes i har og spørg om i må ringe til dem). Jeg er ret sikker på at der hurtigt tegner sig et billede af "holdbarheden" i projektet.

Når du er blevet klogere på ovenstående så er du et langt stykke videre i "problemløsningsprocessen" og det kan så være at der er nogle indikationer der skal testes i dybden.

Før du kender det reelle problem vil jeg være meget, meget varsom med store investeringer i ekstern hjælp. 

Der er masser af småting, men dem ville jeg vente med indtil konverteringsraten er kendt og indtil du er sikker på om konceptet holder.

Jeg er privatperson og har ikke noget at sælge til dig. Er du interesseret i sparring så send PB så hjælper jeg gerne.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er noget asynkront ved opsætning af menuer, banner og kategorier og produkter.

Menuer:

Der er et søgefelt som er forbundet med en dropdown menu til kategorier. Det kan jeg ikke forstå?

Jeg vil helt sikkert adskille de og kun have en menu. Ryk søgefelt ud til højre og ryk kundesupport ind af mod midten (så de bytter plads.

Jeg vil droppe navnet produkter til menuen produkter som åbner kategorier, og ændre det om til kategorier/shop

Jeg synes det er dobbelt konfekt med begge.

Den menu der dropper ned (produkter) vil gerne være en venstre menu, men det er en dropdown menu. Derfor bør linket Forside være det første og bagefter kategorier, shop.

Se eksempel. 

Forsiden - Shop - Mærker - Blog - Om Chremma - Kontakt ?

Billeder

Ensartede billeder af produkterne. Det roder enormt meget med forskellige farver, kvalitet og størrelser

Logo

Jeg kan ikke se hvad logoet har med brugskunst og interiør at gøre :)

Der kan godt arbejdes mere på dit logo.

Shops og leverandører - kald det mærker

 

Mærker: 

Få gjort baggrund og størrelse nogenlunde ens på logo/ikoner, det roder. https://www.chremma.dk/marketplace/seller/sellerlist

Nyhedsbrev:

Dit nyhedsbrev tilmelding - Kommer frem lidt hurtigt. :)

 

Læg i kurv knap kunne godt have en mere frisk farve, så den fanger øjet. opmærksomhed.. personligt synes jeg ikke den skulle poppe op, men være der hele tiden.. ( det er nok en smagssag )

Sort som  baggrundsfarve til produkt-titel er for sort.... ville jeg ændre..

Produktside.

Der er menuer ude til højre, det virker lidt skævt og asynkront, jeg tror det ville fungere bedre hvis de var ude til højre og produktbilledet var til venstre.

Jeg ville helt droppe den store "Synes godt om" Facebook app/plugin   Den forvirrer og fanger mit blik. Er jeg ved at købe. bliver jeg forstyrret.

Jeg vil lægge udvalgte produkter ned under. Så siden fokuserer på det viste produkt, derfra kan man rulle ned og se mere...

 

Jeg ved ikke om det er optimalt at skulle klikke 3 gange for at se alle informationer om produktet.

Opret din egen shop på Chremma Banner /  Det roder og det ligger på selve produktsiden - det fungerer ikke rigtigt

""Lav en dedikeret side der hedder. fx. Sælg her, (er det en webshop) det ligner ikke en webshop de får""

Opret et link nede i footer,  til siden som grundigt fortæller om dit koncept.  Fx. Chremma

Arbejds på et USP 

- Brugskunst fra kunstneren

- Nye mærker samlet et sted,

- Unikke ting bolig fra mindre producenter-

- Vi har de kendte mærker, før de bliver kende

Hurtigt skrevet mere, så du kan se hvad jeg mener...

Farver:

Kan godt se hvorhen du vil med dine farver, nordisk stil, men det er også lidt kedeligt og dovent at se på. (det er en smagssag)


Om Chremma

Find ud hvem tekster skrevet til - slut kunde eller samarbejdspartnere ( hint jeg vil vælge slut-kunden )

Her kan du finde unik kunst, interiør og alt til din bolig. Fantastiske unikke produkter, du ikke kan finde andre steder. Vi har de kendte mærker før de bliver kende.

Leder du efter en gave bla bla bla..

jeg håber du kan bruge mit indspark til noget 

vh. René

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Tak for dit lange og interessante svar. Det hele giver rigtig god mening. 

Der er lidt at arbejde videre med. 

Mvh

Louise

Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rene

1000- tak fordi du har taget dig tid til at se så meget igennem. Det sætter jeg pris på. og der er bestemt mange ting som jeg kan bruge

og arbejde videre med.

Mvh

Louise

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det er tit flere småting, som tilsammen udgør at dine kunder ikke køber.

Du skal ihvertfald have fjernet den pop op box, jeg bliver skide irriteret over at den popper op på hver side. Det er først efter jeg er ved at lukke din side at jeg ser, at der med småt står”sæt flueben her for ikke at se denne box mere”. Du må ikke irritere din kunder 😀

Det kan også være, at de besøg du får ikke er relevante kunder....... de er måske slet ikke din målgruppe....


Jeg kommer ind på din forside og bliver mødt af en kæmpe klump tekst på forsiden. Det gider ingen læse... vis produkter eller en meget kort velkomst ala. Velkommen til, her får du håndlavet lækkerier til lavpris !

Fra Viborg
Tilmeldt 21. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Krybdyrsiden Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej,

Jeg vil klart anbefale, at du kører en god SEO strategi, hvis din webshop skal hjælpe. Du skal dog bruge mere end tre måneder, før at det hjælper dig. Jeg bruger personlig selv Bonzer, som en del af min digitale markedsføring. Det handler virkelig om at komme i gang med optimeringen - jo før, jo bedre :)
Tilmeldt 6. Jan 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen

Tak for din feed back, giver god mening. Faktisk er jeg heller ikke selv ret vild med en pop op med det samme.. 

Mvh

Louise

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)