Hej
Find de mærker du ønsker at sælgelig tag kontakt til dem. De har typisk showrooms, du kan besøge fra og derefter bestille/købe. De har også kørende sælgere, der kommer ud og fremviser, men det er ofte til allerede eksisterende shops/kunder.
Jeg er i gang med at starte en webshop, hvor jeg vil sælge tøj til piger i alderen 15-25.
1
Nu har jeg fundet varer og vil gerne bestille dem hjem, jeg bruger mine egne penge til at bestille varerne hjem.
2
Jeg har ikke oprettet cvr-nummer endnu, skal jeg gøre dette inden jeg bestiller varer hjem?
3
Jeg tænker at ansætte en til at styre mit regnskab, da jeg ikke selv føler jeg har helt styr på det. Har i nogle råd i forhold til regnskab?
Mvh Astrid
1 - webshop er tough at komme igang med når vi taler tøj - også til den alder - du slås mod meget store spillere der køber hjem i tonsvis og sælger til meget lave priser - så vær forsigtig -
3 - rigtig god ide - du kan dog godt gøre en del selv - Start med et godt regnskabsprogram - helst betalt version men til nød startis gratis version af www.dinero.dk
Vil du letlæst vide mere om bogføring - skat - regnskab - de her begreber der kan drille med drift/status/debet/kredit - så er http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/11/regnskab.html letlæst og giver dig godt grundlag- men stadigt god ide at have en med i baggrunde - ex en gang om måneden
god vind med det
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Vil anbefale dig at få styr på det strukturelle, skal det være en enkeltmandsvirksomhed eller selskab (IVS / ApS) inden du bestiller varene.
Ellers gør du det hele i lidt omvendt rækkefølge og det kan blot gøre visse ting sværere. Bruger du Nemadvokat eller lign. tjenester, kan du være i gang på få dage. Ved enkeltmands bør du nemt selv kunne oprette.
Og sidst, så vær forsigtig med den branche du begiver dig ind i, som John nævner. Der er hård konkurrence!