Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer :)

Da jeg længe har gået rundt med tanken om at blive iværksætter, tænker jeg at det er et godt tidspunkt at gøre noget ved nu, hvor mit sabbatår snart begynder.
Jeg ligger på nuværende tidspunkt ikke inde med en god idé til et produkt eller en service, men det håber jeg at vi finder sammen. Hvis projektet lyder realistisk og fanger min opmærksomhed, ligger jeg inde med 20.000 kr., som jeg er villig til at investere.

Derfor søger jeg en samarbejdspartner, som er målbevidst og har tid til at opstarte et projekt fra bunden. Skriv hvis du er interesseret :)
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej

Måske er nedenstående noget for dig eller måske du kunne finde en partner med forstand på webshops, hvis du selv har viden...

I øjeblikket er højeste bud kr. 4.000 i konkurs aktionen og der er 10 dage tilbage, så det øges jo nok.




Beskrivelse

Varelager i Jylland


Super veludført webshop, www.luxtasker.dk, samt varelager og domænet Luxtasker.dk.

Webshoppen er professionelt bygget op og yderst overskuelig med et bruger venligt design. Webshoppen kan besigtiges på www.luxtasker.dk.

Auktionen består af:
www.Luxtasker.dk med varelager (- de varer der ikke starter med kms i varenr. Værdi ca 20.000) - varelagerliste ses nedenfor ( klik på bilag ).
Komissionsaftale – dropship med kendt dansk designbrand.
God organisk SEO placering
Nyhedsbrev – Kører gennem Bullsender, fanger på shoppen
Wordpress med woocomerce
Over 1000 følgere på Facebook
Instagram profil
Youtubekonto med flere reklame- og produktfilm

Mr.Hansen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ville det være en ide at fortælle hvor i landen du holder til.

Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I Sønderjylland ;) 

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Går med nogle ideer til en eventuelt service og kan godt bruge en samarbejdspartner, er også selv fra sønderjylland så hvis du kunne prøve at sende en mail: kontakt@jacobhinze.dk
Mvh
Jacob Hinze

Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Email sendt :)
Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænker der er mange som godt kunne bruge 20k. Måsk du skulle skrive lidt mere om i hvilken branche du ønsker at arbejde, og om du evt har nogen evner som du kan bidrage med ud over penge.

Ud over det, så er langt de fleste på amino ikke logget ind, og du vil modtage langt flere tilbud hvis du skriver en email hvor folk kan kontakte dig.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)