Da jeg længe har gået rundt med tanken om at blive iværksætter, tænker jeg at det er et godt tidspunkt at gøre noget ved nu, hvor mit sabbatår snart begynder. Jeg ligger på nuværende tidspunkt ikke inde med en god idé til et produkt eller en service, men det håber jeg at vi finder sammen. Hvis projektet lyder realistisk og fanger min opmærksomhed, ligger jeg inde med 20.000 kr., som jeg er villig til at investere. Derfor søger jeg en samarbejdspartner, som er målbevidst og har tid til at opstarte et projekt fra bunden. Skriv hvis du er interesseret :) |
Søger samarbejdspartner
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Måske er nedenstående noget for dig eller måske du kunne finde en partner med forstand på webshops, hvis du selv har viden... I øjeblikket er højeste bud kr. 4.000 i konkurs aktionen og der er 10 dage tilbage, så det øges jo nok. Beskrivelse Varelager i Jylland Super veludført webshop, www.luxtasker.dk, samt varelager og domænet Luxtasker.dk. Webshoppen er professionelt bygget op og yderst overskuelig med et bruger venligt design. Webshoppen kan besigtiges på www.luxtasker.dk. Auktionen består af: www.Luxtasker.dk med varelager (- de varer der ikke starter med kms i varenr. Værdi ca 20.000) - varelagerliste ses nedenfor ( klik på bilag ). Komissionsaftale – dropship med kendt dansk designbrand. God organisk SEO placering Nyhedsbrev – Kører gennem Bullsender, fanger på shoppen Wordpress med woocomerce Over 1000 følgere på Facebook Instagram profil Youtubekonto med flere reklame- og produktfilm Mr.Hansen |
Måske ville det være en ide at fortælle hvor i landen du holder til. |
Går med nogle ideer til en eventuelt service og kan godt bruge en samarbejdspartner, er også selv fra sønderjylland så hvis du kunne prøve at sende en mail: kontakt@jacobhinze.dk |
Ud over det, så er langt de fleste på amino ikke logget ind, og du vil modtage langt flere tilbud hvis du skriver en email hvor folk kan kontakte dig. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)