Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet mit produkt 1:10

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har som hobbyprojekt tegnet en bil. Nu vil jeg gerne have en mindre model af den stående herhjemme.
Nogle der ved hvad jeg gør herfra? Kan man sende tegningerne til nogen som så tager den derfra? - hvad vil det ca. koste?
Tilmeldt 3. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  hjælptilweb.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men jeg ved at DAVINCI i Billund har 3D printede biler stående i udstillingen. De har lavet det før, så mon ikke de stadigvæk gør det? Geeked

Prisen vil afhænge af detaljerne i dine tegninger (idag kan man jo 3D printe bilen samlet med interiør og alt i et stykke).

Held og lykke med det, smid gerne et billede i tråden hvis du får det lavet.

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan også bakke op om 3d print som der allerede er nævnt.
Der er en del som tilbyder dette, og det er uden tvivl den nemmeste, hurtigste og billigste måde at komme videre til næste trin på.
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

PrebenRasmussenDK:
Jeg har som hobbyprojekt tegnet en bil. Nu vil jeg gerne have en mindre model af den stående herhjemme.
Nogle der ved hvad jeg gør herfra? Kan man sende tegningerne til nogen som så tager den derfra? - hvad vil det ca. koste?

Du kan uploade den til imaterialise, shapeways eller protolabs afhængig af om du vil bearbejde eller 3D printe, og få priser indenfor minutter/timer på forskellige materialer mv. Jeg har brugt Protolabs en del og får de første dele fra imaterialise denne uge. imaterialise/shapeways printer i plast og metaller.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)