Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min Affiliate website

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 

Jeg har lavet en affiliate website http://www.betterinkitchen.com/ 
Jeg vil være taknemlig, hvis jer som har forstand på affiliate websites lige vil give noget konstruktivt kritik -Det jo sådan man bliver bedre. 

Nogen som har forstand på SEO og ved hvordan man får bedst mulig besøgende

-Senad Suljic

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er, at din side mangler nogle gode CTA-knapper. Umiddelbart kan jeg kun finde (næsten) usynlige tekst-links der peger mod Amazon. For at forøge dine chancer for kliks ville jeg klart bruge større og mere farverige knapper.

Nu er der ikke så mange artikler endnu, men de to jeg lige var inde og kigge på, der kunne jeg egentlig godt ønske mig nogle flere og bedre billeder af knivene. Jeg ville nok foretrække billeder af knivene i brug i et køkken. F.eks. billeder af dem når de skærer frisk frugt, kød osv.

Derudover tænker jeg også, at det måske er en idé at argumentere for, hvorfor man skal købe den ene kniv frem for den anden. I stedet for at remse den enkelte knivs egenskaber op. Det ville jeg nok personligt ikke få meget ud af. Jeg vil vide, hvorfor jeg skal købe den her MAC-kniv frem for en Jamie Oliver kniv eller whatever.

Mht. SEO så bør du tænke i kunderejse. Dvs. hvor i kunderejsen befinder dine ideelle besøgende sig. Søger de bare efter informationer om knive? Søger de efter bestemte brands? Eller er de tæt på at købe, så de leder efter reviews? Måske er de så langt, at de leder efter priser fra forskellige sælgere?

De 4 eksempler kræver 4 forskellige slags indhold - og dermed også søgeord. Nu kan jeg se, at du har nogle reviews/stjerner på siden, så måske du kan finde nogle longtail søgeord, hvor der søges efter anmeldelser af bestemte knive/brands.

Ellers en fin side. Simpel, moderne og tidsløst design.

Held og lykke med projektet Smile

Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din holdning! 
Jeg er faktisk helt enig i hvad du siger!

Tak for øjenåbneren. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)