Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på Facebook og Instagram, hvad tager i for det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle friske aminoer!

Jeg skal til at begynde at lave markedsføring, for virksomheder på Facebook og Instagram. Jeg laver deres facebook side, instagram (hvis de ønsker), deres helt egen markedsføringsstrategi og udarbejder nogle apps + grafisk arbejde.

Hvad synes i, jeg skulle tage for alt dette? og skulle det være timepris eller et fast beløb?

Kom med alt det i tænker, og gerne måske hvad i selv tager osv.. 

Mange hilsner, Hannibal ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hannibal. 

Hvad du ønsker at tage for det kommer jo an på, hvem dine kunder er, og hvad de forlanger: Hvis kunderne blot ønsker en simpel opsætning på få timer, kan du jo godt tage et mindre beløb for det, fordi der er mindre arbejde. Men forventer kunderne hundredevis af annoncer, analyse i timevis, optimering én masse og jeg ved ikke hvad, så må du sætte prisen op.

Om du vil opgøre det pr. time eller pakkeløsning må være en forretningsmæssig beslutning. 

Sagt på en anden måde: Find dit kundesegment og find den pris, du er værd.

En sidenote: Jeg er grundlæggende ved at grine lidt over alle disse online marketing-prismodeller, men jeg forstår godt kunderne. Tidligere har jeg hørt argumentet: "Jeg har fået flere timer ud af dette budget et andet sted, så jeg skifter." Personligt vil jeg til enhver tid hellere have en dygtig SEO-konsulent med et ENORMT linknetværk til 10.000 kroner månedligt med få timer, end jeg vil have en nybegynder på 35 timer månedligt til 5.000 kroner. Det handler om værdi. Antal timer er ikke = værdiforøgelse. 

Derfor vil jeg mene, at du godt kan retfærdiggøre at tage 5.000 kroner for få timers arbejde, hvis du er så pivhamrende dygtig, at du kan skabe værdi  for 50.000 kroner på disse få timer. 

Skriv endelig mere info. her i tråden, hvis du ønsker yderligere tips.

Jeg håber, du fanger pointen. Smile1

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hannibal

Jeg synes Kasper er kommet med godt svar. 

Dog vil jeg starte med at få styr på:

Certificeringer?
Reference kunder?


Vh. René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)