Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ejendoms investering...??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa..

jeg går og skraber penge sammen til min første ejendoms investering, da det er noget jeg vil ind i og forhåbenlig med tiden have et godt fundament til min pension, jeg håber på lidt feedback omkring nogle af mine tanker omkring hvordan jeg skal gribe det hele an.
Umiddelbart er det boligudlejning jeg starter med da mit budget ikke er voldsomt stort og har da fundet et par interesante emner..
spørgsmålet er så hvordan jeg griber det an ? hvad kan betale sig bedst ? at købe ejendommen i et selskab eller privat ? fordele/ulemper skattemæssigt/ fradrag etc.. og hvad må man ? og hvad med afskrivniger ? hvordan fungere det ? det er der ikke på en bolig udlejnings ejendom vel ? er det ikke kun et plus ? eller hvad ? og hvad med optagning af lån hvis jeg køber privat kan jeg vel nøjes med 20 % og låne de 80... men i et selkab skal jeg skaffe mere kapital til købet ? kan man ikke kun låne 60 % i ervhervsmæssigt sammenhæng...? håber på gode tanker og input fra jer og hvis der er noget jeg ikke har nævnt i mener jeg skal vide/undersøge...så vil jeg være dybt taknemmelig...

tak...Martin
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som privat betaler du grundskyld og ejendomsskat.
Som selskab betaler du kun selskab skat og ikke noget grundskyld/ejendomsskat

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Der betales også ejendomsskat/grundskyld af ejendomme i selskaber. 

Hvis jeg var dig ville jeg inden du investerer flere millioner i en ejendom søge råd og vejledning hos en ekspert, revisor, advokat eller lignende.

Omkostninger til rådgivning vil være givet godt ud.

Held og lykke med projektet!

mvh.

Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Skygge Manden:

Som privat betaler du grundskyld og ejendomsskat.

Som selskab betaler du kun selskab skat og ikke noget grundskyld/ejendomsskat



Du skal huske at selkabet ikke behøver at være dansk.
Du kan med fordel stifte firma i udlandet med henblik på at få de bedste vilkår i forbindelse med din investering.
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Hvilke lande vil du anbefale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)