Jeg har længe fulgt med her inde. Om ikke så længe vil jeg lancere min hjemmeside/webshop. Min webshop vil sælge diverse skønheds produkter, i alt 3.500 produkter, alt sammen kun High-end brands. Mit markedsførings budget er ikke særligt stort. Pengene er brugt på en stor, opsat hjemmeside, lager mm. Jeg kan, og vil konkurrere på prisen, servicen og leveringen, så mine kunder kan vælge mig frem for de andre store konkurrenter. Men hvordan kommer jeg ud med budskabet uden at smadre budgettet. Så har i nogle gode råd til et start-up, så vil jeg blive glad. |
Hej NiclasB
At sælge billige, at have gratis levering, at have god service er noget alle kan gøre.
Det adskiller ikke din webshop fra dine konkurrenters webshop´s
Jeg har skrevet et andet indlæg:
Jeg tror din vigtigste opgave er at finde en vinkel, historie som differentierer din webshop fra dine nærmeste konkurrenter.
Find dine nærmeste konkurrenter
Hvem er de Hvad gør de
Hvilken målgruppe sælger de til
Hvorhenne sælger de deres produkter
Find ud af hvorhenne du vil placere din webshop bland dine mange konkurrenter.
Hvis du vil have succes er det nødvendigt at du tænke på indpakning af dine produkter. Den historie som omkranser din webshop.
Selvfølgelig er det en god ide at bruge rigtigt meget tid på gøre dig bekend med de Webshop systemer der er.
Gå ind på Google Succes og benyt dig af de gratis kurser der er der.
Koncept
Positionering
Marketing og salg.
Få styr på de her ting.. så er jeg sikker på du har en langt langt større chance for at få succes som iværksætter og webshop ejer.
God arbejdslyst