Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Vis Mig Dit Skrivebord" hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er fterhånden ret langt i min lille ide om at starte en sjov hjemmeside, hvor folk kan vise deres skrivebord/desktop. Siden skal være en afslapningsside, hvor folk kan "slappe af" og surfe rundt for sjov.

Indtil videre kan siden ses her:

http://dersos.dk/ 

Det rette domæne er ikke købt endnu, da jeg ikke ved hvad det skal være - nogen ideer?

Kunne DU forestille dig at surfe rundt på sådan en side, hvor andre/du viser deres/dit skrivebord frem ?

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:47

Det korte svar : Nej, det vil jeg ikke spilde min tid med.

Det lidt længere svar : Hvad er der på siden nu, ud over en eller anden .doc fil som ikke just ligner et skrivebord? - Hvad skal lokke folk derind?
Jeg tror ikke det er et koncept man kommer ret langt med.

Det domæne du nævner, vds.dk er optaget og har været det i 5 år. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 20:52

Det korte svar : Nej, det vil jeg ikke spilde min tid med.

Herligt med et kort svar - det er til at forstå Big Smile

Det lidt længere svar : Hvad er der på siden nu, ud over en eller anden .doc fil som ikke just ligner et skrivebord? - Hvad skal lokke folk derind?
Jeg tror ikke det er et koncept man kommer ret langt med.

.doc filen er bot en lille test - det er rent layoutmæssigt jeg har arbejdet med siden. Der findes efterhånden så mange "tåbelige" sider, som folk fordriver tiden inde på, så derfor tænkte jeg at dette måske kunne være sjovt.

Folk kunne blive nysgerrige af, at se andres skrivebord og finde ud af hvad et bestemt program måske er eller gør ved maskinen. 

Det domæne du nævner, vds.dk er optaget og har været det i 5 år.

Jep. Det er blot en test side indtil videre - somsagt er det rette domæne ikke fundet. 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:04

Huh? vds.dk fører til http://www.opskrifter.dk/ - det har ikke meget med skrivebord at gøre :)

Jeg tror iøvrigt konceptet allerede findes - jeg synes jeg har set det før etellerandet sted

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:18

Jeg fatter ikke en brik

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 21:24

Jeg kan mærke min ide måske ikke er så god :)

Jeg hopper videre til en af mine andre ideer, måske der er mere guf på den 

Mange tak for responsen

Anders 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

... tænk over hvor du stiller spørgsmålet :)

Hvis du overvejer at sælge nylonstrømper, skal du selvfølgelig ikke spørge mænd om ,hvorvidt sådan nogle er dejlige at gå med. I dette tilfælde skal du ikke spørger iværksættere, men dem der potentielt vil bruge det. Nørder. Smut en tur forbi www.exp.dk - jeg kan da huske at de havde mange "vis mig dit skrivebord", da jeg var aktiv i det forum for år tilbage.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:23

Hej Anders

Hvis du vil have netop den ide´ til at rykke og have besøgende på din side.....så lav den med 100 % kendte mennesker. Hvordan ser de kendtes skriveborde ud? Det skal selvfølgelig være til målgruppen....mon ikke du kunne starte med et billed af Bill Gates bord :)... så er du kørende

mvh kenneth

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:11

Jeg er enig med et par af ovenstående indlæg. Ideen er ikke dårligt, det er nok bare det forkert forum at spørge i... Det er ikke her du finder ret mange i din målgruppe. Jeg er bruger på forummet macnyt.dk, der er flere der bruger at flashe deres desktop. Så ja nørderne og måske grafikere der laver deres egne desktoptemaer.

Måske det var en ide at tage med i konceptet, at man kan up/downloade forskellige themes... (ikke en ny ide, men der er også mange der åbner cafe)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)