Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troværdighed af hjemmeside i googles øjne

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er det nogen som kan fortælle mig om man kan se nogen steder hvad google giver ens hjemmeside af af score?

Jeg syndes jeg har hørt om at man hvis nok skulle kunne se det et sted men kan ikke finde ud af hvor.

Mvh. Mathias
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :D 

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du snakker om pagerank så bruges det ikke mere.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Du kan du finde flere mulige afløsere for pagerank systemer,  nogle er allerede omtalt. 

Dem her kan du tjekke.

vh. René

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mp-idemager:
Hej

Er det nogen som kan fortælle mig om man kan se nogen steder hvad google giver ens hjemmeside af af score?

Jeg syndes jeg har hørt om at man hvis nok skulle kunne se det et sted men kan ikke finde ud af hvor.

Mvh. Mathias


Kan det passe, at du leder efter Google's eget tool?
Tidligere brugt mang bare google pagespeed insights, men eftersom alt fremover drejer sig om mobile, kan du også forsøge dig med https://testmysite.withgoogle.com/intl/da-dk (de har dog skåret ned på de informationer du får)

(protip: virker ikke altid i Chorme --> forsøg dig med internet explorer eller edge).

Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke muligt at se hvilken troværdighedsscore, Google giver dig.

I stedet findes der tredjeparts-metrics, som forsøger at vurdere dette, men ingen ved præcist hvordan Google's algoritme fungerer, så det er og bliver upræcist.

Som tidligere nævnt er Ahrefs, Moz, Majestic af den bedre kaliber og bestemt brugbar data.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Haxholm:
Som tidligere nævnt er Ahrefs, Moz, Majestic af den bedre kaliber og bestemt brugbar data.

De glemmer bare alle at råbe højt, når den hjemmeside man indtaster ikke er indekseret af google.

Men hvad, det er sikkert ikke så vigtigt.Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 20
Fra  HaxholmWeb Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Uptimester:

Rasmus Haxholm:
Som tidligere nævnt er Ahrefs, Moz, Majestic af den bedre kaliber og bestemt brugbar data.

De glemmer bare alle at råbe højt, når den hjemmeside man indtaster ikke er indekseret af google.

Men hvad, det er sikkert ikke så vigtigt.Smile

Nobody's perfect. Wink Indekseret eller ej, så ved man stadig ikke hvordan Google's algo foregår ifht. det. Måske regner de ikke-indekserede links med alligevel (uden at indeksere dem), hvem ved? 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)