Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af store forsendelser? (fx 180x120x10 - 10 kg)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Minida-plakater:
Jeg har ikke prøvet Thortrans endnu. Jeg samler lige alle inputs sammen, og så hører jeg dem alle ad. :)

Det lyder som en god ide, lad os endelig høre hvordan hvad du kommer frem til af løsning.  Var jeg dig ville jeg også prøve DVS , udover bør du nok også prøve andre møbel transport firmaer samt de store flytte firmer som har faste ruter i hele landet. 

Vær opmærksom på at prisen nok vil kunne forhandles en del, alt afhængig af dit årlige antal pakker.  Hvad er værdien af dine pakker? er den høj kunne det være en god ide tegne en transportforsikring på alle dine forsendelser, det billigste er at gøre det hos et forsikringsselskab.

Hilsen

Ravn

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 3
Fra  NALI Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg ved ikke om du har løst dit problem med dine fremtidige transporter, men jeg har arbejdet over 25 år i speditionsbranchen og arbejder i dag, som freelance konsulent hvor jeg hjælper store virksomheder med optimering af transporter.

Såfremt at du er interesseret, skal du være velkommen til at sende mig en mail med nogle flere detaljer, så kan jeg godt vurdere om hvor meget og hvordan du kan få nogle bedre aftaler. Umiddelbart vil jeg tror at en pakke af denne størrelse skal koste 50-60% mindre... min email adresse er: jesper@nali.dk

God aften.

Bedste hilsner

Jesper

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super. Tak for det. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)