Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af store forsendelser? (fx 180x120x10 - 10 kg)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogle firmaer, der tilbyder landsdækkende dør > dør af store pakker som fx. 180x120x10 - 10 kg?

Jeg har tidligere (og stadigvæk) benyttet mig af Pakke.dk's stykgods, hvorigennem PostNord har håndteret mine pakker.

Men eftersom deres priser igennem det sidste år er steget 2-300% (fra 3-400 > op til 1250) for præcis samme type forsendelser, sammenholdt med at 25% af gangene enten glemmer at afhente eller ødelægger forsendelser under transporten, er jeg nu på udkig efter alternativer.

Nogle gode bud på andre firmaer?

Mvh

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at forhøre dig hos danske fragtmand eller Thortrans ( hvejsel møbeltransport) mener de levere for Lauritz.com.  

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske Fragtmænd har jeg forhørt mig hos.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, om der var andre alternativer. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skrev jeg jo ikke kun Danske Fragtmænd ,men også Thortrans!

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv også at forhøre dig hos GLS og Bring. Som beskrevet ovenfor, så kunne ThorTrans også være en mulighed eller måske DAO. Postnord er i hvert fald total håbløst.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret - det må jeg få gjort.

Tager GLS også imod så store pakker?

I dag var dråben for mit fortsatte brug af PostNord.

2 dage i træk har de nu brændt mig af hvad angår afhentning af nogle store forsendelser. Og ringer man til dem, så trækker de bare på skuldrene og siger "sådan er det jo". Det er pakker for mange, mange tusinde kroner, der nu ikke kommer ud før i næste uge - og med risiko for annullering fra kundens side.

Og dette er faktisk sket mange gange nu, at de simpelthen "glemmer" at komme og hente pakkerne, uagtet at der er blevet booket afhentning, og uagtet at deres priser efterhånden er skruet op i et niveau, hvor det næsten kan betale sig at hyre sin egen chauffør (1200+ for en pakke på 160x100x5 - 8 kg).

Ja, en lille smule irriteret er man :)

Mvh

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

1200 DKK for den pakke, det lyder da helt absurt. så ville det formodenlugt være lige så billigt at bruge et flytte firma.

Du svarede aldrig på om du havde prøvet Thortrans ?En anden mulighed er DSV de har også fragtmands kørsel.

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ja, det er fuldstændig absurd. Og deres priser er steget 2-300% det sidste år. Det giver slet ingen mening - slet ikke sammenholdt med deres service er blevet helt ufattelig ringe.

Jeg har ikke prøvet Thortrans endnu. Jeg samler lige alle inputs sammen, og så hører jeg dem alle ad. :)

Mvh

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har i dag modtaget en palle-forsendelse med borde i målene 180x80 x 9cm hvor der blev anvendt K Hansen Transport. Hvad det kostede eller om de passer ind i din forretning ved jeg ikke men frem kom det i dag efter jeg bestilte varer i går aftes.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Skynd dig at komme laaaaaaaaaangt væk fra PostNord!! Det kan næsten kun gå for langsomt. 1200 kr. for en indenrigspakke er ganske enkelt forrykt!

Jeg er sikker på, at du godt kan få en meget billigere pris og en større kvalitet hos GLS eller en hvilken som helst anden. Tror også GLS tager de store pakker, bare med et tillæg. Men tænker på ingen måde at det kommer i nærheden af PostNord.

God idé også at prøve K Hansen Transport i Vejen (som nævnt ovenfor). Andre lignende muligheder kunne også være Schou-Danielsen Logistik (SDL) eller LogistikCentralen. De to sidste kan jeg i hvert fald stå inde for.

Fortsat god jagt.

Mvh. Kasper 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)