Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overflytning til KU's polit udd.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i gang med mit 4. semester i økonomi og vil gerne overflyttes til KU's polit uddannelse. Jeg har snakket med studievejledningen fra polit, hvor jeg fik at vide at jeg skal have gennemført det der svarer til det første år af bachelor uddannelsen. Har læst deres studieordning igennem, og da jeg har gennemført 2,5 på økonomi studiet, på mit nuværende universitet, så er jeg meget sikker på at få merit for de fag man har i det første studieår på polit.

Her er dog min bekymring; Jeg kender mange der tidligere har været overflyttet, og de skulle læse fag op. Jeg ved ikke om reglerne har ændret sig siden da (så det er lettere at komme ind), men jeg frygter at jeg skal have læst fag op, for jeg har ingen valgfag, på mit nuværende universitet, før mit 6. semester og jeg vil søge om overflytning i mit 5. semester for at kunne komme ind på KU i mit 6.

Jeg vil ikke vente til at jeg har gennemført hele bacheloren for at søge ind på kandidaten på KU, jeg tror at det bliver mere kompliceret med at få merit for fag, og er sikker på at der er fag jeg skal have læst op da.

Er der noget jeg kan gøre andet end at sidde og være paranoid? Ville gøre hvad som helst for at komme ind februar næste år.

Er der nogen der har haft lignende udfordringer?

Håber at I kan hjælpe mig lidt på vej.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad som helst, men ikke læse fag op? Man kan alligevel nå at læse en del på 8 måneder, hvis det lige er det du brænder for.

Hvad med at spørge din studievejleder hvad mulighederne er, eller ringe til KU og snakke med en studievejleder der?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)