Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel omkring GDPR

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der begynder at komme mails ind til virksomhederne omkring diverse kunder der gerne vil slettes. PAS PÅ, de kan selvfølgelig være en reel henvendelse fra en kunde. Men der tegner sig et billede af at det er fishing mails. Så pas på hvad du trykker på at links med mere fra disse personer.

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

God info. Har set og oplevet det på flere forskellige sider.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, jeg har selv modtaget en mail på engelsk, fra en som skriver at han har brugt vores "service" og ønsker oplyst hvilken data jeg har på ham.

Hverken hans navn eller mail er i mit system. Undlod at svarer og har ikke hørt mere fra ham. Så man skal sq være lidt opmærksom på, hvem der skriver.

vh

Pete45

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hverken hans navn eller mail er i mit system. Undlod at svarer og har ikke hørt mere fra ham. Så man skal sq være lidt opmærksom på, hvem der skriver.

Helt reelt skal du svare på henvendelsen, hvis ikke du gør det, kan han fint kontakte datatilsynet og sige du ikke har reageret på en henvendelse.

Du skal reagere på en henvendelse ifølge lovgivningen, uanset om de er kunder eller ej - hvis der ikke er noget i dit system, så er det jo super nemt at svare på henvendelsen :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for advarsel.
Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

 svare på henvendelsen, hvis ikke du gør det, kan han fint kontakte datatilsynet og sige du ikke har reageret på en henvendelse.

Du skal reagere på en henvendelse ifølge lovgivningen, uanset om de er kunder eller ej - hvis der ikke er noget i dit system, så er det jo super nemt at svare på henvendelsen :-)

Jeg tror jeg ville lade være med at svare. Tror ikke spammeren melder dig til data tilsynet af den årsag. Og har bestemt ingen interesse i at vise en spammer at hans mail er modtaget :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ecman.dk:

Jeg tror jeg ville lade være med at svare. Tror ikke spammeren melder dig til data tilsynet af den årsag. Og har bestemt ingen interesse i at vise en spammer at hans mail er modtaget :-)

"Tror ikke spammeren melder dig" - ville dog være utrolig nedern hvis personen faktisk gjorde ;)

Og spammeren kan tjekke at mailen er modtaget anyway - disse mails indenholder en tracking pixel Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

"Tror ikke spammeren melder dig" - ville dog være utrolig nedern hvis personen faktisk gjorde ;)

Det kan du have ret i :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)