Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig producering af spil med kort.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har udviklet 3 spil for voksne. De er helt enkle i sin udformning, og designet flugter igennem alle 3 spil. Et spil er en æske med 50 kort, samt en lille manual. Jeg er nu på jagt efter at få det produceret til en rigtig god pris - gerne i udlandet, da jeg har fået produceret lidt her i DK og egentlig stadig synes det er lidt for dyrt. Og da jeg har et ønske om at æsken skal være hård og med låg på, så bliver det straks dyrere herhjemme. Så hvis du sidder med nogle gode ideer og erfaringer med hensyn til produktion, så vil jeg mægtig gerne høre fra dig.
Bedste hilsner
Jeanne Fairy
Fra Hjallerup
Tilmeldt 2. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne

Hvor mange æsker påtænker du at skulle bruge? 

Vi kan muligvis hjælpe dig med æskerne. 

Hvis du er interesseret kan du skrive til mig (jeanette@jarnes.dk)

Med venlig hilsen

Jeanette 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne.
Undskyld det er off topic, men har du link til billeder eller regelbog? Er bare nysgerrig efter at se hvad du har lavet :)

Mvh Jannik

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne

Vi producerer i forvejen en hel del brætspil og lignende kortspil i Kina og jeg er sikker på vi også kan hjælpe dig.

Du er meget velkommen til at sende en mail med lidt info til contact@kamapack.com så kan vi give dig nogle tilbud på produktionen. Vi kan også samtidig hjælpe dig med at få et ca. tilbud på fragt og levering så du har en god ide om hvad de koster at have hjemme.

Mvh

Lars Kristensen

www.kamapack.com

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jannik,

Det kan du tro, du kan klikke dig ind på nedenstående link ;) Bemærk også at der er flere spil på vej - og endnu flere er på tegnebrættet. Har du spørgsmål eller andet, så tager du bare fat i mig.

http://www.jeannefairy.dk/nyt-spil/

Bedste hilsner
Jeanne
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeanette,

Tak for din hurtige respons, jeg må indrømme at jeg ikke lige havde tænkt over hvor mange æsker, men et forsigtigt gæt et sted ml. 100-300 og sandsynligvis mange flere henad vejen da jeg har flere spil i støbeskeen. Alt er ganske nyt endnu, så jeg er blot lige ude og snuse lidt til hvad der er muligt. Du kan evt. se lidt mere om spillet på dette link http://www.jeannefairy.dk/nyt-spil/

Fortsat god onsdag til dig ;)
Bedste hilsner
Jeanne
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

Mange tak for din mail, det lyder interessant og jeg vil selvfølgelig gerne vide mere. Jeg skal nok lige skrive til dig på din mail adr. Dog skal jeg lige have min grafiker hjem fra Berlin, da det er hende der kender målene, så kan du sikkert bedre give mig et bud.

Jeg vender tilbage.
Bedste hilsner
Jeanne Fairy
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hovsa...
Du får lige et link, så du kan se spillet og få en fornemmelse af det.
http://www.jeannefairy.dk/nyt-spil/
Jeanne
Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne

Det er helt iorder,  du skriver bare når du er klar.  Vi kan have tilbud klar indenfor 1-2 dage når først vi har beskrivelserne.

Ser frem til at høre fra dig

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)