Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder i jeres pakkelabels?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg har tidligere haft 2 forskellige webshops, samt en fysisk butik. Alle 3 dele kørte med glimrende succes, og jeg valgte at sælge dem for at prøve noget nyt.

Nu er jeg så i gang med et nyt koncept, og efter at have været "ude af gamet" i et par år, så står jeg lidt på bar bund, når det kommer til hvor jeg skal finde pakkelabels. Jeg ved at man kan købe dem ved eksempelvis GLS pakkeshops, men jeg synes også bare det virker lidt besværligt.

Jeg faldt over en side der hedder www.pakke.dk, hvor de har en slags beregner så man kan se priserne på de varer man skal have sendt. Er der nogle af jer der kender til denne side, eller eventuelt ved hvordan jeg lettest kan sikre mig at jeg altid får de bedst gældende fragtpriser?

Jeg oplevede nemlig tidligere at jeg ofte brugte mere end nødvendigt på fragt, og vil helst undgå dette igen. :-)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nævnt pakkelabels.dk

Jeg tror at du betaler 0,50 pr. Stk.

Det virker til stort set alle platforme og en forholdsvis nemt at gå til.

Kan godt hjælpe dig, hvis det skulle være

 

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Smartsend.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvis det stadig er webshops du ønsker fragt til og pakkelabels printet fra kan du prøve at se på smartsend.dk.

Vi har lavet nogle standard integrationer til de mest populærer webshops hvor du kan printe dine pakkelabels direkte ikke fra webshoppen. Du kan bruge din egen fragtaftale, hvor du så også selv vil optjene de mængderabatter der nu måtte komme.

Hvis du har nogen spørgsmål må du endelig sige til :)

Med venlig hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)