Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levarandør af Emballage æsker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

nogen herinde som har erfaringer med bestilling af emballageæsker?
det vi søger er at modtage emballage æsker som skal være en goodiebag så som goodiebox, goodiebags.
Vi søger derfor en levarandør som kan lave æske design efter vores behov med målene af : 20-25cm L 15-20 cm B og ca 15 cm højt.
Vi har været inde og kigge på diverse hjemmesider og må ærlig indrømme det ikke vores stærke side da vi begge to er ret ny i dette branche :-)

skulle man bestille det fra nabolandene eller er der en billige levarandær her i vore kære land?

Db hilsner
Signe & Andreas

Tilmeldt 5. Feb 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket materiale og farve ønsker i? Noget specielt design? Antal? Med eller uden tryk?

Kan måske hjælpe.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

til at starte med ville jeg gerne vide hvad stks pris er da jeg har fået en del mails omkring dette, pakken skal være simpel med en smule farver på kanten og tryk af vores Virksomhedsnavn.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det er æsker i pap, vil vi gerne være med, og kommer med et tilbud. Men skal der producerer en æske i en special størrelse vil der typisk være antal som afgør prisen.

Hvad er det for en type æske du søger:

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Hjallerup
Tilmeldt 2. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Hvis det er en hardbox du er ude efter, tror jeg helt bestemt vi kan hjælpe dig. 

Vi producere kvalitetsemballage til en række store og mindre danske og udenlandske firmaer. 

Du er hjertelig velkommen til at skrive til mig, så kan vi se om ikke vi kan finde en løsning til dig Smile

Hilsen

Jeanette, Jarnes A/S

jeanette@jarnes.dk

www.jarnes.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)