Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges til ny udbyder og/eller system ifm. flytning af PrestaShop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Råd søges til flytning af PrestaShop

Har en hosted webshop baseret på PrestaShop. Denne skal flyttes, da den pågældende udbyder ikke ønsker webshops mere og derfor heller ikke opdaterer mere.

Jeg har derfor prøvet forskellige prøveversioner hos flere firmaer. Men de systemer som har tiltalt mig, der har det pågældende firma ikke mulighed for at migrere shoppen´s indhold over tilfredsstillende.

Så spekulerer lige nu om jeg mon bare skulle fortsætte med PrestaShop, nu hvor jeg også er vænnet til det og i det store hele faktisk har været fint tilfreds med det (ved jo så godt nok ikke om der er store forandringer ifm. ny version). Men synes ved Google-søgninger ikke, at der er det store udbud af firmaer, der både hoster og arbejder med PrestaShop – skyldes dette måske at PrestaShop ikke regnes for noget mere ift. andre systemer?

Nogle, der har erfaringer/kan give råd, der måske kan få løst mine ”frustrationer”?

På forhånd tak

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale GoDaddy. Deres hosting er stabil og billig. Jeg har selv brugt dem til hosting i en kortere periode. Det virkede godt. Jeg skiftede til Azure for et par år siden. Du kan læse mere om Azure her. https://www.prestashop.com/en/partners/hosting/microsoft-azure. Azure er væsentligt dyrere end GoDaddy.

Venlig hilsen
Philip
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TuttiFreddy

Jeg har stået i samme situation som dig, og Lucas fra Hosting4Real  flyttede min webshop uden problemer.

Jeg har været meget tilfreds med perfomance og service siden flytningen, så prøv at kontakte ham.

Dbh. Elund

www.prospeed.dk

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Vi hos Modified Solutions har hjulpet flere kunder med deres prestashop og det er et system som stadig er yderst stabilt, godt at arbejde i og som har utrolig mange funktioner. Derudover synes jeg da, at du skal fortsætte med det, når du kender til det i forvejen og virker til at være tilfreds med det. 

Vi hoster godt nok ikke for vores kunder, men vi kan godt hjælpe med at finde den rette løsning til dig, samtidig med at vi hjælper dig med de opgaver som du skulle have i forbindelse med din shop. Hvis du er interesseret i at høre noget mere, så kan du sende en mail til min erhvervskonsulent Lasse Koitzsch, på lasse@modified.dk også kan I evt. snakket ved imorgen :-) 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip:
Jeg kan anbefale GoDaddy. Deres hosting er stabil og billig. Jeg har selv brugt dem til hosting i en kortere periode. Det virkede godt. Jeg skiftede til Azure for et par år siden. Du kan læse mere om Azure her. https://www.prestashop.com/en/partners/hosting/microsoft-azure. Azure er væsentligt dyrere end GoDaddy.

Venlig hilsen
Philip

Hej Philip,

tak fordi du gav dig tid til at give et råd.

Men jeg søger ikke blot hosting, men også teknisk/designmæssig viden.

Shoppen skal ikke "blot" flyttet", men også opdateres/redesignes, da jeg tror det er en ældre Presta-version.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)