Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering samme dag - webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen som har knækket koden til tjeneste for at tilbyde sine kunder på webshoppen mulighed for at vælge levering samme dag, uden at det skal koste en formue? Det skal gerne være noget der fungerer landet over og ikke udelukkende i KBH eller anden by, det skal være hele DK.

Jeg har prøvet at kigge lidt frem og tilbage på Google, men synes umiddelbart ikke at kunne finde noget interessant.

Hvad siger i?

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo helt an på varen vil jeg sige. For det er jo umuligt at levere til hele landet fra et centralt lager. Men er det få forskellige produkter man har, så tænker jeg at jeg har en løsning. 

Hav et lager i samtlige 98 kommuner, måske endda flere i nogle større kommuner. Lagrene er privat hjemme hos løsansatte, det kunne være unge, der som fritidsjob sammen med et par venner, så de altid er dækket ind, men hvor vennerne har adgang til lageret, smutter ud med det når der kommer en ordre. 

Man kunne kalde det et moderne avisbud... Du har bare selv "aviserne" hjemme... Og så når de unge kommer fra gymnasie osv, i stedet for at køre ud med aviser, så kører de ud med de varer der nu er solgt i deres lokalområde... 

Giver tanken mening?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Post2day formidler kontakt mellem dig, der skal have sendt noget, og dig, der skal samme vej.

Det du sender, kommer frem samme dag og den der fragter, tjener penge. TILMELD DIG - DEL - WINWIN.

">






Appen er helt ny på gaden.

De venligste hilsner

Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)