Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé søges ligeledes til bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skal igang med at skrive bacheloropgave i faget entrepreneurship på HA, almen uddannelsens afsluttende semester (CBS).

Jeg er 29 år, og afslutter HA til sommer, hvorefter planen er at læse videre til cand.merc.

Kort om projektet: udarbejdelse af forretningsplan med alt hvad det indebærer, herunder idégrundlag, profil, markedsbeskrivelse, konkurrence- og markedsføringsstrategi, markedsføringsplan, økonomi (finansiering og budgettering) og organisation.

Jeg mangler ganske enkelt den gode idé, som også jeg brænder for at arbejde videre med. Der skal derfor være tale om noget nyt og spændende.

Har du derfor en idé du kunne tænke dig at få gennemarbejdet, så er du yderst velkommen til at skrive til mig på jach05af@student.cbs.dk. Du vil naturligvis modtage en kopi af den færdige forretningsplan. Efterfølgende er der grundlag og mulighed for at realisere projektet enten alene eller sammen med mig. Det hele overgår naturligvis til dig såfremt jeg ikke planer om at fortsætte.

Der er fuld diskretion og alle vil få svar og feedback! Rapporten vil hvis det ønskes kun blive læst af lærer og censor.

Håber på at finde en samarbejdspartner:o)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:03

Hvad er dine interesseområder?

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 10:22

Alt har interesse, dog er kravene at det ikke er alt for højteknologisk eller for "svært" at komme igang med.

Jeg ser gerne noget netbaseret, eller noget der giver mulighed for at holde etableringsomkostningerne nede og giver den frihed og ikke mindst de muligheder nettet tilbyder.

Projektet har deadline om 3 måneder og har et omfang af 40 sider.

Mine egne interesseområder er primært musik og økonomi:o)

Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31

Hej

Jeg ville lige høre om du har fundet en idé som du vil/kan bruge til dit bachelorprojekt?

Mvh

Morten 

Tilmeldt 13. Feb 08
Skrevet kl. 12:17

Hej Morten.

Ja, jeg har fundet den idé jeg vil arbejde med til projektet!

Venlig hilsen

Jannik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)