Hvorfor skal jeg som besøgende se varenumre... kan du ikke bruge en beskrivelse istedet...
Jeg får jo intet ud af en beskrivelse som "DW0171"... det samme med "
Night & Day - 3729250329"... det kan godt være nogle søger efter nummeret, men så lad det stå andet sted på produktsiden... ikke i overskriften... (med mindre du får mange besøgende på nummeret? (det kan jo være brancheafhængigt)
Men jeg savner nogle mål! F.eks er mit håndled umådeligt smalt, og jeg kan ikke se om urene vil være for store...du har faktisk et bælte jeg tror min mand skal have *SS* ...meeeen der er heller ingen mål! Og jeg vil da ikke købe det før jeg ved om det er stort nok! Kan du ikke fortælle lidt om baggrunden for navnet, historien bag, og evt specificere hvordan garantien er for dine varer? Jeg tror at alle i disse dage er bange for evt parallelimport og fejl og mangler.
Bare klø på! JEG bliver kunde hvis jeg kan fornemme varene bedre!
Jeg syntes virkelig I har klaret det rigtig flot :) Det skal i have ros for.
Eneste jeg lige kan komme på er småting..
Og så vil jeg give miamia ret.. Forsiden virker umildbart lidt tom. Put evt. flere "tilbuds bokse" ind.
Første lille ting Det første jeg lige registrerede, var "spar" teksten, som roder rund oven i selve prisen.. Det er ikke 100% optimalt. Forsøg med forskellige placering, som følger kant og ikke lapper over noget. Jeg har lavet et lille eksempel under prisen.
Anden lille ting Logoet er som resten af siden i lækker "glas" stil. Det er rigtig flot. Dog syntes jeg den kikser lidt ved at billedet er "cuttet" lidt i udfaden i bunden..
Og det var så alt for denne gang ;)
Håber det var lidt af den respons i søgte. Fortsat god arbejdslyst med siden.
Under "vilkår og betaling" da har i et returskema.. det er .doc format. Hvis I vil være rigtig kunde-venlige, så lav den som PDF ;) Det behøver ikke engang være et skrivbart pdf-dokument, selvom det ville være at foretrække.
.. Og det samme med reklamationsblanketten.
Fx. kan jeg af gode grunde ikke åbne filerne - jeg har ikke word.
Billeder (profil) Hvad med nogle billeder af menneskerne bag. Selvom i har et lækkert site, så ville det være rart med nogle troværdige hoveder ;) (kan frarådes hvis I ikke ser troværdige ud)..
Ure.. Når jeg vil ind og finde et ur, så klikker jeg selvfølgelig på ure.. Så langt så godt. Men herre urene er jo gemt laangt nede på siden.. Måske et link i menuen her til kunne være dejligt. - Ligesom man kan vælge mærke, så bare vælge køn istedet .. Eller lige imellem her (tekst fra toppen af siden "ure" + mit eget værk i midten) :