Jeg har et firma med 10 ansatte og 80 kunder. De eneste oplysninger vi har på kunderne befinder sig i CleanManager og E-conomic og det er navn, adresse, mailadresse og telefonnummer. Derv findes en CleanManager App som den enkelte medarbejder benytter for at finde opl. om kunden samt som kalender. De oplysninger vi har på vores ansatte befinder sig i CleanManager samt Dataløn og det er ovenstående samt cpr.nr. og kontonummer. Jeg har ansættelseskontrakter, straffe- & børneattester liggende i et ringbind derhjemme men nøgler til kunder er hos de enkelte medarbejdere. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad jeg konkret skal gøre for at leve op til Persondataordningen, for kan ikke finde info om sådan et firma jeg har. Jeg håber på nogle gode råd/henvisninger derude. På forhånd tak Mikael |
Persondataforordningen (GDPR) - hvad gør man
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Tilmeldt 17. May 18
Indlæg ialt: 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)