Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uddannelseshjælp og CVR Registreret Webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 17. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg drømmer om at drive en CVR Registret Webshop, og arbejde deltid/fuldtid ved siden af.
Jeg er usikker på hvilket arbejde, og skal under uddannelse snarest muligt. Regner med opstart af Uddannelse i August.
Er det muligt at drive en CVR Registreret Webshop, samtidig med at man er på uddannelseshjælp?
Har ikke kunne finde noget om det på nettet. Jeg vil self, være til rådighed for jobcenteret, da jeg primært laver webshoppen senere på dagen/aften.

Tak på forhånd.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan formentlig ikke få OK til at stifte selskab medens du er på offentlig støtte - kontanthjælp eller dagpenge, det er mm - menu SU og CVR kan sagens forenes. Der er så et højt SU loft mener ca 140.000 kr om året før SU bliver reduceret men det må du undersøge - og så kan man også undgå at SU sættes ned med VSO skattemæssigt
Læs om firma og SU sammen  https://johnhannover.blogspot.dk/2017/06/su-og-skat.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 17. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nårh okay, mange tak :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

 

ja det er muligt at drive en webshop, på uddannelsen, med et fast job og med huset fuld af børn.

jeg har prøvet alle tre ting.

Spørgsmålet er om du har lyst til at bruge den tid det kræver. 

Du kan komme i gang med en webshop forholdsvis billigt. Du kan komme rigtigt langt med stor portion stædighed og engagement.

Weebio

Vi på Weebio har faktisk lavet en webshop plan som passer pefekt til din situation.

Vi har lavet en starter webshop, hvor du kan få en webshop online helt gratis. 

Vi har lavet planen, fordi vi synes det skal være muligt at afprøve en ide uden at det koster en formue. 

Du behøver ikke et CVR for at prøve Weebio. 

Firma

Du kunne oprette et IVS eller en enkeltmand virksomhed - du kan billigt komme i gang med begge..

Smid mig en mail hvis du har nogle spørgsmål...

 

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)