Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fysisk butik hvor og hvor meget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har i nogle erfaringer med fysiske butikker
hvordan finder man ud af hvor meget man ca. ville kunne omsætte?
Hvordan finder jeg ud af om den skal ligge i en lille  side gade butik  til 5000kr pr.måned
eller om den skal ligge i et shopping center til 20.000kr pr.måned?

skal jeg købe eller leje?

Er der overhovet noget der er bedre end andet før man har prøvet?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 18:29

Det er næsten umuligt at gætte på.

Jeg startede for et år siden og vil give dig følgende råd inden du gætte rpå omsætning:

Lav et budget med alle dine omkostninger, det er det eneste du med sikerhed kan vide. Spørg i en eksisterende butik og hør evt. om der er andre der vil vise dig deres omkostningsbudget med dig eller evt. gennemse det for at sikre at du har det hele med. Der er mange ting man ikke lige overvejer (alarm, måtteservice, vinduespolering, kontingenter osv.). Når du så har alle omkostningerne så må du først og fremmest se hvilken omsætning der skal til for at få dem dækket ind. Er det realistisk noget sted? Hvor mange kunder kræver dte pr. dag? Hvor vil du opnå det antal kunder?

Min oplevelse er at i sidegaderne er huslejen kun 25% lavere end på gågader eller butikscentre, men omsætningen er måske kun det halve og du skal bruge væsentlig mere energi og penge på at få folk ind i butikken og du vil få færre impulskøbere.

Købe eller leje - Det kommer an på hvad der er lettest at komme af med på sigt hvis det ikke går godt.

Jeg kan desværre ikke give dig et svar, men blot nogle ekstra ting at tage med i dine overvejelser.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:47

Tak for dine råd

jeg vil da se om jeg kan få lov til at se et bueget fra andre butikker

jeg er også selv kommet frem til at jeg helst vil ligge i et center eller en gågade for jeg tror det ville være nemmere for mig at sælge også selvom der skal sælges mere

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)