Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej skønne Aminoer... vi har brug for noget seriøs feedback.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt eventcoaching koncept – har brug for din hjælp

 

Vores koncept er et nøje udvalgt blend af det bedste fra coaching, teater, stand-up og teambuilding. Vi kalder det GrowOn, for det er det, vi skal:  Vokse videre og blive klogere på os selv og hinanden.

 

Vi ved, at behovet i befolkningen og på arbejdspladserne er der, GrowOn’s opgave er at gøre det sjovt og inspirerende at udvikle sig selv... ”with a little help from your friends!”

 

 

 

Er det set før? Næppe!

 

                                                            Er det visionært og møsnsterbrydende? Formodentligt!

 

 

Vi har brug for din mening
For at sikre at konceptet i videst muligt omfang kommer til at ramme vores potentielle kunders behov, vil vi især gerne i kontakt med afdelingsledere, HR-medarbejdere, personaleforeninger, møde-og arrangementsarrangører samt andre, der professionelt arbejder med medarbejderudvikling, organisationsforandring, teambuilding eller udviklingsprojekter.

 

Er du interesseret

... i at bruge lidt tid på at fortælle os om dine og din organisations behov og normale procedurer, når I udvælger kurser – eller er der andre i dit netværk, som kunne være interesserede i at få indflydelse på, hvad GrowOn skal tilbyde i fremtiden?

Så send en mail til info@trullejansberg.dk eller start ud med at besvare nedenstående spørgsmål.

 Først lidt mere om hvad GrowOn er...
Med den ene fod placeret en tånegls længde foran markedets eksisterende udbud af coaching- og teambuilding indslag, nærmer vi os lanceringen af et nyt produkt. Konceptet kan sammensættes så det dels kan stå alene som et arrangement målrettet den enkelte virksomheds behov, eller indgå i et  større arrangement med flere indslag af forskellig faglig karakter, fra inhouse seminarer til konferencer eller sågar gå-hjem-møder m.m.

 Konceptet går meget overordnet ud på, med en god portion velanbragt humor, blandt andet at:
  • skubbe til deltagernes forandringsparathed gennem små fremadrettede ”kaizen”-skridt i den rigtige retning
  • ankre succesoplevelser i grupper
  • fremme en løsningsorienteret kultur
  • og endelig at cementere budskabet: det skal være sjovt at udvikle sig, alene såvel som sammen med resten af organisationen

Folkene bag konceptet har en sammensat baggrund i coaching, erhvervsledelse, udvikling og fra underholdningsbranchen – som standup, teater og tv.
 
 
 
... og nu til spørgsmålene!



1) Budget:
Hvis I skulle arrangere et seminar med ekstern deltagelse, hvilken budgetramme?

0 - 10.000

10.000 – 30.00030.000 – 60.00060.000 – 100.000100.000 +
 
2) Hvilke primære medarbejderrelaterede udfordringer står du og din organisation med lige nu hvor coaching måske kunne bidrage til en løsningsorienteret proces? Svar gerne i hele sætninger alternativt ja eller nej:
  • forandringsvillighed?
  • kommunikation mellem medarbejdergrupper?
  • rekruttering af kompetente ressourcer?
  • fastholdelse af kompetente ressourcer?
  • samarbejdsevne i grupper, afdelinger eller mellem individuelle medarbejdere?

3) Hvilken type arrangementer eller forandringsprojekter står I overfor at skulle afholde?:
  • organisationsændringer – sammenlægninger eller opsplitning af afdelinger
  • teambuilding
  • udviklingsseminar
  • igangsætning af større projekter, med behov for fasttømring af projektorganisation e. lign.
  • konference
4) Hvornår på året fastlægger i kursusdage og events? 5) Hvem er beslutningstager? 6) Hvem bestemmer og definerer budgettet? 7) Hvilket kursus har I senest afholdt? 

 

For at gøre denne markedsundersøgelse så enkel og effektiv som mulig er ovenstående de spørgsmål vi vil stille når vi ses, ringer, eller maile`s ved.  

 

Vi forventer at det vil tage ca. ½ time, og vi håber meget at du vil tage dig tid til at tale med os, da den personlige kontakt kan give os svar på de spørgsmål "vi glemte at stille" men som du ved er vigtige... 

For at gøre det, med så få gener for dig som muligt, kan du maile os med din foretrukne kontaktform, passende tidspunk og efter vores snak, kontakt etc. er denne markedsundersøgelsen afsluttet.

Og vi vil være dig evigt taknemmelige for, at du gav os dine ord, og din tid til at gøre en forskel for GrovOn`s fremtidige virke.

 

Tak fra Growon V/ Trulle Jansberg, Lars Plumhof og Renè Gade Mikkelsen 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)