Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det noget der dur.denne hjemmeside..?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den ser da rimelig fornuft ud.

Men I vil ikke blive fundet på noget organisisk i Google.

Wink Kort sagt der er intet lavet i forbindelse med søgninger, som f.eks. "tandplejer Aalborg" - "tandklinik Aalborg " m.m. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden ser fin ud, men en god ide er at bruge værktøjer til analyse af websiderne som MOZbar. en lille addon i browseren som fortæller dig hvad du gør rigtigt om ikke mindst forkert.

Den kan både analysere din side på html niveau og markup inklusive rich snippets.

En hurtig analyse viser at title, url og meta beskrivelser kan optimeres da de er helt tomme, og google derved ikke finder jer ved evt. søgning efter f.eks. tandteknikker!

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
tip top professionelt

https://imgur.com/a/KDcQGwJ

10/10 udvikler
Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hjemmesiden afspejler helt klart prisen, men der er en række ting i kan gøre for at forbedre resultatet.

F.eks. kan i lave SEO, som er en forudsætning for at få besøgende fra søgemaskinerne.

I bør i den sammenhæng starte med at installere følgende plugin og følge de anbefalinger som pluginet giver. Dette vil/kan rette op på mange af de begynderfejl, der er lavet på hjemmesiden.

https://da.wordpress.org/plugins/wordpress-seo/ 

---

Med et erhverv hvor kunderne har meget høje forventninger til faglighed og kvalitet, ville jeg nok vælge at få en faglært til at udarbejde en hjemmeside, der i højere grad sender de signaler.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par input til designet.

Jeg savner lidt luft omkring logoet i toppen. Enten det, eller også skal det inverteres så den mørkeblå baggrund fjernes og logoet i stedet får den mørkeblå farve.

Bunden føles meget høj i forhold til at det kun er kontaktinfo der står der. Måske vil det se bedre ud at lade teksten stå i én linje i stedet for og måske centreret.

I dropdown menuen, hvor der er undersider, synes jeg ikke den valgte hover farve passer til resten af hjemmesiden. Prøv med en farve der ligger tættere på den blå der er brugt i forvejen. Måske bare i en lidt lysere tone.

Ellers fin hjemmeside :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i godt klar over, at der er lagt et link ind til ravn-hjemmesider nede i bunden af jeres side, på alle jeres sider?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak allesammen for respons.

SEO opdatering er undervejs. Hun har en memento pakke ved Nordjyske medier som inderholder SEO. Så håber snart der bliver sat skub dette - Er der nogen der har erfaringer med dem eller kan anbefale andre som er dygtige og billige på SEO?

Tak for kritik omkring designet, kan god følge dine punkter :-)

Det er Ravn-hjemmesider som har udviklet side, er det ikke meget almindelig at det linkes til i bunden?

Vh Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Det er en ganske udmærket hjemmeside, men som de andre er inde på kræver den lidt pudsning i forbindelse med SEO. 

Jeg kan godt hjælpe med SEO og tilbyder gerne at, kigge forbi til en snak om hvilke muligheder der er for Jer. Bor selv i Aalborg hvor jeg driver en lille virksomhed der hjælper folk med online markedsføring og herunder SEO.

Du er meget velkommen til at, tage kontakt til mig på rami@digitalaalborg.dk så kan vi tage et kig nærmere på det.

Med ønske om en god dag og tillykke med den nye hjemmeside. 

Bedste hilsner

Rami

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ikke det stod på siden, hvem der har lavet den, ville jeg helt sikkert tro, at det var en begynder, som havde lavet den.

Et besøg hos en tandteknikker er som regel ret kostbart, og derfor forventer de fleste et mere lækkert design - og sikker forbindelse via HTTPS

SEO - søgemaskineoptimering, er absolut ikke eksisterende. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)