Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at oprette en hjemmeside til et nyt eventfirma. Der skal være booking kalender på forskellige sider til forskellige produkter og det skal være let og overskueligt for en forholdsvis nybegynder, da jeg ikke er vant til at lave hjemmesider.

Kan i anbefale hvad jeg skal gå efter? Og evt kender nogen som billigt kan sætte hjemmesiden op samt jeg kan betale for at lave markedsføring?

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har et domænenavn og en webhost, bør du nok starte med at bruge WordPress som er nettets mest udbredte (og gratis) system. Det bruges af ca. 30 procent af alle hjemmesider i verden.

Der findes utallige (også gratis) booking plugins til WordPress - det er små ekstrafunktioner som man downloader og installerer i WordPress, så man kan lave en snart sagt hvilkensomhelst hjemmeside med WordPress.

Der er dog med alle systemer, uanset om det er WordPress eller noget andet, en læringskurve som tager tid, og det er svært at svare på hvad der vil fungere bedst for dig. 

De bedste danske instruktionsvideoer jeg kender til WordPress findes på nemprogrammering.dk under fanen "kurser".

De bedste og lettest tilgængelige på engelsk på være dem på wpbeginner.com

Og så bør du melde dig ind i en dedikeret WordPress gruppe - f.eks. nogle af de mange som er på Facebook. Jeg er selv med-administrator på den her: 

WordPress og WooCommerce - dansk hjælp

Men ellers brug søgefunktionen på FB - der er mange gode, danske grupper.

Jeg har skrevet en artikel her om at starte med at planlægge sin hjemmeside som kan bruges uanset om du vælger WordPress eller noget andet, og som du måske kan få glæde af:

http://vita-via.dk/hvordan-planlaegge-hjemmeside/

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Hvilken funktion - premium eller business, skal man vælge at betale for, før jeg kan installere booking system?

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie, 

Du skal være velkommen til at tage fat i os. Tror godt vi kan hjælpe, med lige det du søger :)

Du kan tage et kig på vores side her.

Mvh,

Jonas 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie, 

Der er rigtig mange ting du skal forholde dig til hvis du ønsker at, få søsat en ordenlig hjemmeside fra start af. Du kan spare rigtig mange penge og meget tid ved at, vælge den rigtige løsning fra starten af. 

Hvis du ønsker at, få hjælp til hvilken løsning der vil passe dig bedst og være mest for fornuftig for dig både pris og behov mæssigt, er du meget velkommen til at, kontakte mig på rami@digitalaalborg.dk eller læse mere på https://digitalaalborg.dk/

Med venlige hilsner

Rami

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

Jeg har en super bekendt, som jeg kan hjælpe dig videre med alt hvad du har skrevet i dit første indlæg.. :) Så sig endelig til, hvis alt andet fejler..?

Vh,
Andreas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

- Hvordan mener du med booking?

- Er der begrænset antal pladser?

- Skal man kunne bestille og betale online?

Vi har bygget et smart booking system op til et håndbold hold, hvor folk kunne vælge hvilket sæde de ville have, betale med Dankort eller Mobilepay er en mulighed.

Jeg vil kigge på WordPress, der er klart flest moduler at få til at virke sammen med din hjemmeside.

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie:

Tak for svar.

Hvilken funktion - premium eller business, skal man vælge at betale for, før jeg kan installere booking system?

Du kigger på wordpress.com som også indeholder firmaets eget webhotel, så de kan tjene penge. Men WordPress er gratis software, og jeg tænker du gerne vil have et dansk webhotel, så jeg ville vælge fx One.com eller UnoEuro og installere WordPress med et klik hos dem (se efter deres "One Click Installation").

Derefter kan du installere Tema, booking-Plugin osv. Men ... det giver næppe mening for dig, alle disse begreber, med mindre du har researchet lidt

Så jeg tror du vil gøre klogt i enten at købe hjælp eller bruge en aften med et godt glas og se nogle af instruktionsvideoerne fx på nemprogrammering.dk. Eller måske mest optimalt - sæt dig ind i WordPress først og køb så derefter hjælp. Så er du bedst klædt på til at investere.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig god ide, hvis økonomien er til det, er at få lavet en tilhørende app. Det er lidt forskelligt hvad de koster, men på hvad koster en app, giver de et ret godt overblik. Det i hvert fald noget, der i nyere tid spiller rigtig meget sammen med hjemmesider og efterfølgende SEO (markedsføring). Hvis du selv gerne vil gå i krig med det, vil jeg anbefale dette indlæg om, hvordan man laver en app. Så får du en ide, om vigtigheden af det, og hvad der skal til :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Wordpress som valg af platform til hjemmesiden ud fra de behov du nævner.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)