Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

400m2 kontorer ved Hillerød

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg overvejer at indrette kontorer i en bygning på 400 m2, lidt uden for Hillerød.

Jeg vil sikkert dele den op i 3 selvstændige kontorer med dertil hørende køkken/toilet/bad osv.

Ejendommen er beliggende meget præsentabelt på en større gammel gård, med pæne grønne arelaer og meget gode parkeringsmuligheder. Vi ligger direkte ud til hovedvej ca. 30 min fra Rådhuspladsen

Tror i der er marked for sådan kontorer i det område, eller ender jeg med at brænde inde med kontorerne?

Hvad mener i at lejen i sådan et kontor kan indbringe om måneden?

Alt bliver lavet klar til indflytning..

På forhånd mange tak for idéer og inputs!

Mvh. Claes

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:05

Jeg vil tro, at "kontorhotel" i Hillerød er en god satsning. Af alle kommuner, så er Hillerød MEGET iværksættervenlige, hvorfor du evt. kunne satse på iværksættere som dine kunder. Samtidig ville du sikkert kunne komme i udbud hos kommunen, der så ville henvise til dine faciliteter, når iværksættere spørger kommunen om rådgivning. Du ville så nok skulle dele arealerne lidt mere op, evt. i 36kvm-stykker.

Prismæssigt ligger kontorbyggeri på omtrent 800-1000 kr. pr. kvm. pr. år +  drift. Hvis du samtidig sørger for at der er internet, telefon, køkken, reception, etc. så kan du få lejen en del opad.

Et 36kvm kontor med drift og alt kan sagtens udlejes for kr. 4000,- til 5000,- pr. måned. Og med plads til 11 af den slags lejemål, så ser du på en månedlig lejeindtægt på mellem 44.000,- og 55.000,-

Vh

Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Feb 08
Skrevet kl. 08:59

Hej Peter,

Mange tak for dit interessante svar.

Det er præcis den slags inputs, der sætter idéerne igang..

Jeg er dog lidt nervøs ved at lave så mange små lejemål, pga. den større administration, der i så fald vil være. Jeg har ikke meget tid i hverdagen, så derfor vil det være bedst med noget, der "kører sig selv". Jeg er klar over at man måske ikke kan få helt så meget ud af det på bundlinien.

Jeg håber faktisk på at få et par firmaer i stedet, der kan have deres domicil hos mig - evt. med et stort flot konferencerum til fælles på 1.sal.

Jeg har håndværkerne klar allerede, de venter blot på grønt lys fra mig. Jeg vil helst have de potentielle lejere på hånden fra start af, både for at de kan være med, men også for at være sikker på at have en indtægt fra dag 1.

Hvor finder i lejere til sådan kontorer? 

Mvh. Claes

Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:09

Hej Claes

Det kan godt være, at jeg kender et lille firma, som kunne være interesseret i at leje. Kan du ikke beskrive det lidt mere beliggenhed, pris osv. 

kh Mette 

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Feb 08
Skrevet kl. 14:40

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Feb 08
Skrevet kl. 14:41

Hej Mette,

Du kan skrive en mail til mig på, Falkentoft@gmail.com, så kan vi tale om det.

Mvh. Claes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)