Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette firma, firmaadresse ikke godkendt endnu

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg er helt grøn herinde, men står midt i opstart af et elinstallationsfirma. Jeg har flere kunder allerede, og skal derfor have oprettet et firma. Problemet opstår i det, at jeg ikke må drive erhverv hvor jeg bor (til leje).
Jeg ejer et gammelt missionshus som står registreret som institutionsbygning p.t. Jeg har søgt om byggetilladelse til at ændre dette til erhverv. Denne trækker åbenbart ud, grundet sagsbehandlingstid. Spørgsmålet er, hvad der vil ske, såfremt jeg registrer firmaet på adressen, inden dette er gået i orden, kan kommunen komme efter mig, eller bliver jeg i værste fald, blot tvunget til at finde en anden adresse? Det er ikke fordi jeg mangler et værksted pt., mangler bare et sted at registrere firmaet.

På forhånd tak
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på jagt efter en fleksibel kontorløsning, så du kan droppe hjemmekontoret i garagen eller de dyre cafeer? Så er UMA noget for dig, besøg UMA Workspace på Vestergade i centrum af København, lige her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg ville råde dig til et kontor hotel, hvor du har adresse, telepasning osv.

Kender et i Hellerup - som jeg kun kan sige GODT om.

Mvh

Morten 

Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
I og med at jeg bor i det centrale Jylland, er et kontorhotel på Sjælland næppe aktuelt. Derudover er jeg ikke sikker på, man vil skønne på en elinstallatør, der kommer ind og lugter af svin og det der er værre i ny og næ..
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

For kr. 499,- pr måned kan du oprette en adreses hos os. Så tager vi imod din post og videresender eller opbevarer efter dine anvisninger. :-)

Du er meget velkommen til at ringe til os på 80 20 20 29 og hører nærmere.

forsat rigtig god dag

med venlig hilsen

Anne Marie

CityCallCenter

amq@citycallcenter.dk

Fra Eidsvoll
Tilmeldt 13. Jun 12
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ringe Erhvervsstyrelsen på telefonnummer 72 20 00 30 og spørg dem. :)

Ellers kan jeg ikke tænke mig der skulle blive nogle problemer ud af at du har en midlertidig postadresse hjemme indtil du får ordnet alt det andet. At det ikke er tilladt at drive erhverv hjemme (i lejebolig) hænger som regel sammen med at de ikke ønsker nogen form for produktion eller udsalg der kan være til gene for de andre beboerne i området.

Hæng mig ikke op på det, men da jeg begyndte som selvstændig havde jeg kontor hjemme, og det var helt i orden for både Skat og husejer, selv om det stod i lejekontrakten man ikke måtte drive erhverv fra ejendommen.

Lykke til videre :)

Mvh Dan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Så find et kontor hotel, med adresse og telefonpasning i Aarhus.

Mvh

Morten 

Tilmeldt 3. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Dan, det vil jeg prøve.

Jeg ved simpelthen ikke hvor i andre læser at jeg har behov for telefonpasning osv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med telefonpasning er nok fordi det er del af de fleste kontorhoteller - men du må registrere det lige hvor du vil, bare der er mulighed for en personkontakt - hos revisor, kontorhotel, din mor, bedste ven eller lige hvor du vil - hvis det er lovligt at have erhverv på stedet. Eneste konsekvens for stedet er, at skat og myndigheder må kunne måde op og skaffe sig kontakt med dig.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)