Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er hjemmesiden arbejdet igennem. Hvad syntes i?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,
Tak.
Nå for søren... Det håber jeg da ikke. Kan du komme med nogle bud på det?

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg rammer din forside har jeg overhovedet ikke en fornemmelse af hvad siden handler om. Når jeg kommer ind under dine menupunkter tænker jeg det er en portfolio til fremvisning at en fremtidig potentiel arbejdsgiver.

Tilmeldt 15. May 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
hovsa jeg fik vist din side til at gaa i stykker

trykkede hist og her

virker ikke helt optimalt
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminbro

Super irriterende og overlegen besked du fyrer af der.

Er du flink at være lidt mere uddybende?
Der er ikke noget som er gået i stykker.

Oplever du noget der er gået i stykker? Hvad? Hvor?

Du trykkede hist og her, og så gik den i stykker? Hvor trykkede du? Hvad skete der?

Det kører ikke optimalt? Hvad er det som ikke kører optimalt?


P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville tage din KONTAKT side væk fra Om Coradi og ud på Menuen så den står for sig selv.

Jeg synes at det er træls at der ikke sker noget når jeg klikker på Menuerne som har Undermenuer, der skal man ned og vælge hvilken undermenu. Det er bare personligt jeg ved ikke hvad andre mener men jeg ville gerne kunne klikke på Menuen og få en side frem med alle undermenuerne.

Jeg ville måske også sættte lidt / meget tekst på forsiden, evt skrive "

Regissør, scenograf, rekvisit- og interiørdesigner, møbeldesigner, lædermagerSpecial Effects-makeupartist og meget meget mere." 

En beskrivelse af hvad siden går ud på.

og i fotteren ville kontakt info ville også være super.

mvh

anders

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak for dit svar. Hvad mener du med at der "ikke sker noget" når du trykker på undermenuerne? 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig så ville jeg sætte 2 liner på første side, som beskriver din forretning på en eller anden måde. ( også kald "the One Sentence )

en fomel på dete kunne være:  audience + benefit + feature

Men kan du ikke bare hive teksten fra din IG profil ind... den siger det da meget godt.

Crafted By Denise Conradi

 Unique design, props, decoration, puppets, production design, special effects, masks, decor and much more

Lige nu ved jeg ikke om du er en kunstner, møbelsigner eller om du er teater instruktør?  (og så efter at have læste en del igennem kan så se at du næsten er det hele :-) 

-- Kristian 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
De menuer som har undermenuer, når man klikker på selve Hovedemenuen i toppen kommer der kun en dropdown, jeg ville gerne tages til en siden med alle undermenuerne men det er måske en smags sag 😁

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 18
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk arbejde du laver, det må jeg sige. Er ikke meget inde i scenografien og interiørens verden, men for satan det ser godt ud, og det ligner allerede du har en masse arbejde.
Så for mig ligner dette mere en portfolio, for at vise dit arbejde til kunder du møder her og der? Forsiden er måske ikke den mest fangene for kunder der søger rundt på nettet, da der ikke er meget om hvem du er, men billederne i karrusellen syntes jeg nu viser meget godt hvad du kan og laver. Og tænker da bare, at det flotte arbejde må fange noget alligevel. Det fangede i hvertfald en designer som mig, og fik mig til at trykke videre.

Kan ikke rigtig komme med noget hjælp som sådan, men ville lige komplimenter dit arbejde. Håber det er fint :)

Fortsæt det gode arbejde

Hilsen

Rasmus Pagter

Rasmus Pagter Grafik
Check min Portfolio - Mail: rasmuspagtergrafik@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin hjemmeside, og har selv lave forsiden på min hjemmeside ligesom din med menulinie, logo og adresse. Min conversion rate er 1,96% som er rimelig godt, med 33% tilbagevendende brugere der bruger over 4 minutter per sesssion. 

Selvom jeg giver Uptimester ret i vi kan forbedre vores stilrene designs og fylde noget tekst på for at få højere conversion rate, er jeg også bare til single forside websider.

Held og lykke med den!

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)