Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du succesfuld?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er du tilfreds lige der, hvor du er som selvstændig? Har du, hvad du skal bruge, og er det måske i virkeligheden ikke ret meget?

Jeg er på udkig efter succesfulde og tilfredse selvstændige, som ikke hele tiden jagter det næste eller ustandseligt snakker om at skulle "vækste".

Kriteriet for at være succesfuld er her, hvordan du har det; om du er glad, lige der hvor du er - nogen gange, om ikke andet Smile Success har ikke her noget at gøre med, hvor mange kunder du har, hvor meget du tjener eller hvem du kender.

Måske har du en stor virksomhed med mange ansatte, måske du laver brugskunst i baghaven. Uanset, så vil jeg meget gerne mødes med dig.

Idéen er at lave en række små interviews med glade selvstændige, som ikke stresser over at ville blive større, rigere eller som tænker i business frem for alt, men som hellere har fokus på at passe godt på sig selv, sine medmennesker og være glad i livet som selvstændig.

Vil du være med til at sprede lidt af det, der gør dig glad? Så skriv gerne til mig på rasmus@ltze.dk.

Dbh
Rasmus Schultze 

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

I hvilken sammenhæng skal dette bruges?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Nu skal jeg nok prøve ikke at lyde at for kritisk, men sikke dog en gang sludder du kommer med [:P 

Du er da utrolig sort og hvid.....

Man kan da sagntes både være succesfuld, tilfreds, have fokus på sig selv og sine medmennesker - alt sammen samtidig med at man også jagter væksten Det kan man endda gøre uden at stresse Smile 

Det ene udelukker ikke det andet!

Fortsat god dag Smile

Mvh

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niko

I første omgang vil det bare blive en del af nogle blogindlægLinkedIn, der handler om det gode liv som selvstændig.

Altså den del hvor man kan være tilfreds med det man har og ikke behøver at stræbe efter noget nyt hver dag. Tanken er at have det som lidt en modvægt til et meget økonomisk drevet billede, som jeg mener kan fylde lidt for meget i mediebilledet i dag.

Noget I den stil :)

Dbh Rasmus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Tak for din kommentar.

Kritik er godt. Det betyder bare, at jeg har fat på et område med stærke holdninger - og det kan betyde gode diskussioner :)

At du ser mig som værende "utrolig sort og hvid", må være en dårlig forklaring fra min side, for det er jeg sjældent (håber jeg).

Jeg prøvede ikke her at definere, hvad succes er for alle på ethvert tidspunkt, men blot at definere succes i denne konkrete sammenhæng. Altså at være tilfreds med det man allerede har.

Jeg er sikker på, at mange både kan identificere sig med 1) ikke at ville jagte vækst, 2) at ville være OK med der hvor de er og 3) ikke at ville gå på kompromis med deres hverdag udenfor livet som selvstændig.

Det er dem, jeg leder efter. Dermed ikke sagt, at succes, lykke, og alt det der omkring, ikke kan komme i mange andre formater. Men nu er det lige det format, eller noget der ligner, jeg leder efter her :)

Måske det var bedre forklaret. Ellers er du velkommen til at skrive lidt mere kritik :)

Dbh
Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)