Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mandskabs til udføre arbejde uden ansættelse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 16
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, giver god mening.

Men det med reklamation og garanti, er der nogen form for kontrakt mellem mig og dig som sikre at man netop ikke står med en lang næse hvis sådanne ting skulle forekomme?

Ellers bliver det da en ren underskudsforretning hvis tingene ikke bliver gjort ordenligt :D

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Altså nu ved jeg ikke præcis hvilken branche du er inden for. Men hvis vi leger videre med vinduet. Så vil du jo få en pris tilsendt fra mig, Hvis det er en fast pris er der også et papir på hvad aftalen indeholder. D.v.s afmontering af gammelt vindue, hvem kører affald væk, hvem fuger færdigt o.s.v Så derfor kan du nemlig hænge mig op på at vinduet ikke er fuget ordentligt, hvis det mig der har gjort det. Som regel er dog sådan, at inden for min branche så bliver man "lejet ind" til større opgaver som en given mand ikke kan udfører alene eller der skal flere hænder til. Mindre opgaver jeg ikke ville have tid til ville jeg nok "sælge" helt. Så jeg er helt ude af det.

Det andet er også, at jeg vil jo gerne have mere arbejde, for det er skide nemme penge for mig at tjene, så chancen for at man virkelig aflevere noget lort er dog ikke så stor. Du vil også hurtigt få et netværk af folk du ved levere et ordentligt stykke arbejde.

Der hvor jeg tror det bliver svært for dig er hvis du vil formidle arbejde du ikke kender til, altså inden for en helt anden branche end det du er vant til at arbejde med, for så har du heller ikke mulighed for at tjekke op på udført arbejde og kvaliteten af det.
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)