Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken værdi har 2. link fra et domæne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Opgavekorrektur.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når man linkbuilder er fora som dette jo et nemt sted at smide et link til sit eget site. 

Men hvis man gør det, fx har et link i et forum her på Amino, og man efterfølgende skriver en artiklen (med link til sig selv), som bliver trykt som blogartikel på Amino.dk, hvilken link-værdi har blog-linket så? Er det SEO-arbejdet værd at skrive og få trykt en artikel med link til sig selv på et domæne, hvor man i forvejen har et link i en debattråd?

Nogen, der ved det?

Vh Jan

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Links fra aminos blog er nofollow, hvis du ikke er betalende medlem på amino. Et nofollow link overfører ikke værdi i sig selv, men er vigtige at få for at skabe en naturlig variation.

Er det et relevant link, der bliver brugt og giver besøgende på dine hjemmeside, giver det indirekte linkværdi.

Et link fra signaturen i et forumindlæg har meget lille linkværdi.

Flere naturlige links fra samme domæne vil overføre værdi. Men der er rigtig mange faldgrupper, hvor google kan finde på at trække værdien ud af alle dine links fra et site som amino. F.eks. hvis du har en gammel profil med mange indlæg, og så opretter en signatur, så der lige pludselige bliver oprettet en masse ensartede links i alle de gamle tråde, som du har skrevet i.
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke lægge for meget i link fra forummer. De kan give en lille smule, men ikke rykke i det helt store billede.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Opgavekorrektur.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kåre E.:

Jeg ville ikke lægge for meget i link fra forummer. De kan give en lille smule, men ikke rykke i det helt store billede.

Hej Kåre

Tak for svar.

Det tror jeg, du har ret i. Men spørgsmålet er, om det kan svare sig at skrive en artikel til en blog på et domæne, hvor man i forvejen er repræsenteret med et link et andet sted på domænet i et debatforum. Og her tænker jeg på SEO-værdien af linket. 

Men jeg har i mellemtiden fået besvaret spørgsmålet. Det link, jeg havde i forvejen, er et nofollow-link, altså ikke et link med værdi. Linket i bloggen er derimod et dofollow-link, og så giver det jo god mening at bruge arbejdet på at skrive en artikel til bloggen.

Vh Jan

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Dec 17
Indlæg ialt: 14
Fra  Opgavekorrektur.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Mange for for brugbart svar :-)

Du fik indireket besvaret mit spørgsmål. Domænet, jeg spørger til, er ikke Amino. Det var bare et eksempel. På et andet domæne har jeg et link i et debatforum, men har mulighed for at få et link i en artikel på det samme domænes blog-området. Så spørgsmålet var, om det kunne betale sig, når jeg i forvejen var repræsenteret med et link i domænets debatforum.

Og det kan det godt, for linket i debatforummet er et nofollow link, men linket i blogartiklen er et dofollow. Det havde jeg ikke lige fået undersøgt.

Tak igen for svar.

Vh Jan

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Følger lige med. :)

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 39
Fra  DeLeschers Skincare Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger også med... Lad os lave nogle artikler der linker indbyrdes :-)

DeLeschers Skincare Ansigtsbehandling København

Tilmeldt 11. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
alle links har værdi. Størrelsen af den værdi er forskellig.
Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Jeg blev for en kort stund forbavset da jeg læste dit svar... For links fra signaturen i indlæg er da follow-link? :) Dobbeltjekkede for at være sikker... Da jeg så skulle til at skrive et svar til dit svar, opdagede jeg at du havde skrevet Amino "Blog" er nofllow, og ikke Amino indlæg... :)

Vh,
Andreas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)